Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreillä todella massiivinen tappio!

Vierailija
17.04.2011 |

Yli puolet paikoista menetetään - miksi tätä ei hehkuteta missään?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raportoisi sen analysointipalaveriin.

Vierailija
2/23 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua sinänsä kun luulis että ympäristöasiat nousis koko ajan ja olis koko ajan enemmän tätä päivää, mutta ihmiset taitaa olla toista mieltä :o/

Ei ole. Itselleni ympäristöasiatovat hyvin tärkeitä ja tähän mennessä olen äänestänyt vihreitä. Nyt heidän muut pääkriteerinsä vain karkasivat liian kauaksi tavllisesta arjesta. Vain pelkkää suvaitsevaisuutta ja yksilöiden oikeuksia. Kuulisin mieluummin vastuusta ja velvollisuuksista. Ehdokkaatkin olivat taiteilijoita ja mitä lie haihattelijoita, joista joidenkin ainoa meriitti oli olla "sateenkaariperheellinen". Voi ihme ettei kansan kannatus laajene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylisuvaitsevia hörhöjä vähemmän.

Vierailija
4/23 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kaikki muu on pielessä tässä maassa, ympäristö -niin kauan kun sen suhteen ei ole ongelmia, siis- ei kiinnosta ketään.

Vierailija
5/23 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en äänestänyt enää vihreitä, koska he jatkoivat työskentelyä hallituksessa joka myönsi luvan uuden ydinvoimalan rakentamiselle. Se osoitti sellaista selkärangattomuutta jota en voinut antaa anteeksi vaikka kovastihan asiaa yritettiin selitellä jälkeenpäin. Joltain keskustan kaltaiselta puolueelta on tottunut odottamaan periaatteiden myymistä vallanhimossa, mutta vihreiltä odotin parempaa.

Vierailija
6/23 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden politiikka on mennyt hieman överiksi tavallisen ihmisen näkökulmasta; ajetaan tuntuvia energianhinnan korotuksia yms. jotka alkavat olla ihan kestämättömiä tavalliselle palkansaajille. Kenellä on kohta varaa enää lämmittää kotiaan tai käyttää sähköjä kun hinnat vaan nousevat ja nousevat.

Vierailija
7/23 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko he miettisivät, onko jonkin homogeenisen pariskunnan helppo saman sukunimen saaminen tämän kansakunnan polttavimpia ongelmia! Ainakin vaalilehteensä olivat ottaneet hyvin näkyvästi esille. Ja ylipäätään yksilön oikeuksien korostaminen. Tämä on kuitenkin YHTEISkunta, josta meillä on VASTUU. Niin surullista vihreän ympäristöpolitiikan tappioksi. Itse vaihdoin SDP:n ehdokkaaseen teemoilla ympäristö, vanhusten hyvinvointi, lapsiperheet. Vaikka demareiden ympäristöpolitiikka nyt on mitä on...

KONKREETTISEMPI OTE ASIOIHIN VIHREÄT JA HAIHATTELU POIS!

Jos mahdollista, kun puheenjohtajanakin on "runotyttö". Löytyisikö vaikka insinööriä? Saisivat ympäristöteknologian vaihtoehdot uskottavuutta. Sinnemäkeä yhtään ihmisenä väheksymättä.

Ihmisarvo ja tasa-arvo ovat kyllä sivistyksen mittareita ja vihreiden arvot hyviä. Vähän kovemman elämän nähneenä vain tuntuu siltä, että nämä tietyt asiat nostetaan ykkösprioriteeteiksi vain silloin, kun kosketus todellisiin, valtaväestöä koskettaviin ongelmiin puuttuu.

Vierailija
8/23 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enen kuin se tuhoo koko puolueen.

Vierailija
9/23 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden politiikka on ajautunut kauas ympäristönsuojelusta, jonka kuitenkin pitäisi jo nimen perusteella olla puolueen pääintressi. Lisäksi Sinnemäki on ärsyttävä narisija.

Äänestin vihreitä, kun muillakaan puolueilla ei ollut parempaa näyttöä ympäristönsuojeluaikeistaan, mutta täytyy sanoa, että tällä kerralla harkitsin vakavasti puolueen vaihtoa.

Vierailija
10/23 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täältä äänet tulevat viimeisenä.

Vierailija
11/23 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ekologinen ja arvostan luonnosta huolehtimista, mutta muuten vihreiden ajatukset ovat ihan toisesta päästä kuin omani.

Vierailija
12/23 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoin pitkään kokoomuksen ja vihreiden välillä, mutta ajattelin, että persujen voittoa uhkaamaan oli turvallisempi äänestää kokoomusta.

Luulen, että moni muukin vihreiden äänestäjä on varmuuden vuoksi antanut äänensä isoille. Tai entisille isoille.

Vierailija
13/23 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Emma Karin perseilyt Kalasatama-kysymyksessä on laskenut Vihreiden pisteitä ainakin Helsingissä selkeästi, useamman kerran olen lukenut ja kuullut vihaisia mielipiteitä asiaa koskien. Samaa mieltä olen itsekin. Samoin Vihreillä on vaikeuksia identiteetin kanssa: sanotaan "joo" ja sitten myöhemmin "ei". Asetetaan ehtoja kysymyksille, joihin kukaan ei kysynyt mielipidettä. Ministeri liputtaa julkisen liikenteen ja monikulttuurin puolesta, ei saanut kuitenkaan sakkoja ratikassa kun meni pummilla ja kotikin sijaitsee ihan muualla kuin siellä itä-Helsingissä!

Vierailija
14/23 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hehkutan. MAHTAVAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Ensin luulivat ratsastavansa Fukushimalla vaalivoittoon mutta ei. Päin vittua meni ja se on upea, niin upea juttu!

Haistakaa vihreät pitkä paska kettutyttöinenne!

BUHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAA!

Vierailija
15/23 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niissä ole vielä laskettu kuin juuri ja juuri ennakkoäänet. Vihreiden kannattajat vielä äänestävät yleensä varsinaisena vaalipäivänä eli älä vielä puhu tappiosta.

Vierailija
16/23 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ovat aina saaneet suuremman äänipotin varsinaisena äänestyspäivänä. Heille ehkä kuitenkin myös tullut jonkin verran tappiota, kuten myös muille puolueille PS nousun myötä. Jostainhan PS äänet on otettu :).

Vierailija
17/23 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä syy miksi tuntemani entiset vihreiden äänestäjät ovat siirtyneet äänestämään vasemmistoa. Tosin liian moni heistä taisi nukkua tänään :-(.

Vierailija
18/23 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vihreiden määrä vähenee noin eikä hallituspaikkaa enää tule, mihin vie seuraavat 4 vuotta kun ei ole ketään jarruttelemassa mm. ydinvoimaa... En sano että kaikki muut sitä kannattaisivat mutta kukaan ei vastusta kuten vihreät. Nyt täytyy vaan toivoa että isot kaupungit tois ees vähä lohtua. Hassua sinänsä kun luulis että ympäristöasiat nousis koko ajan ja olis koko ajan enemmän tätä päivää, mutta ihmiset taitaa olla toista mieltä :o/

Vierailija
19/23 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin luulivat ratsastavansa Fukushimalla vaalivoittoon mutta ei. Päin vittua meni ja se on upea, niin upea juttu!

...sen arvaamiseen riitti tuo 4 riviä verbaalista ilotulitusta.

Vierailija
20/23 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun persut täyttää eduskuntatalon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan