Mitä ostaisit itsellesi jos saisit yllättäen 500€ ylimääräistä?
Kommentit (38)
sen 500€:n kouraan ja sanoisi, että saat ostaa vain sellaista mitä itse "tarvitset/haluat" ja millä hemmottelet itseäsi, niin ostaisin jonkin antiikki huonekalun. Ehkä jonkin antiikkipöydän työhuoneeseeni.
kestorajaukset ettei tarvis aina meikkein kanssa pelleillä.
Sykemittarin, kunnon lenkkarit, uusia vaatteita ja jalkahoidon.
varaosia moottoripyörään ja miehelle uuden prätkätakin.
lähtisin äkkilähdöllä jonnekin ihanaan paikkaan..
Nämä olen menossa ensi viikolla ostamaan vaikka ylimääräistä ei olekaan tulossa.
jos se ois pakko korvamerkitä ja käyttää, niin uuden takin tarvitsen kyllä
jos se olisi pakko käyttää itseensä, niin ostaisin muutamat arkihousut, pari t-paitaa, neuleen ja värivoidetta
joutuisin laittaa kyllä siihen vielä lisää rahaa, mutta sen erittäin ison kokoonpanon tahtoisin.
Nyt oleva hyllykin on hyvä(ostettu vasta muutama kk sitten =D) ja tämä on vaan mun uuden tyylin viimeistelevä juttu, joten siksi mun oma meno.
Muille perheessä tuntuu olevan ihan sama mikä tyyli on vallalla kunhan tietyt mukavuudet löytyy, joten siksi saan päättää ihan keskenäni ja mikäli hömpötän näin niin tarttee tulla jostain edes hieman ylimääräistä, koska kys. meno ei ole silloin etusijalla. :))
niin vaatekaappini tarvitsisi pikaista päivitystä - paino on tippunut kymmenisen kiloa ja varsinkin housuille olisi huutava tarve...
Ostaisin itselleni uudet kengät, laukun, farkut ja riipputuolin terassille sekkä kävisin syömässä jossain ravintolassa.
tai siis osarahoituksen sille. Moottori paloi vanhasta.
ihan ylimääräistä tosiaan, ja se pitäis käyttää itseen, niin mä ostaisin varmaan iPadin.