Naiset, miksi äänestät miesehdokasta?
Kommentit (21)
Miksi äänestäisin naista? Pillun vuoksiko? Mikä tässä jalkovälissä olevassa reijässä on niin pätevöittävää, että aina olisi pakko äänestää toista reijällistä?
ole mitään väliä. Miksi siis syrjisin miehiä ja päättäisin äänestää vain naista? Mitä, jos joku miesehdokas olisikin pätevämpi ja parempi hoitamaan asian kuin joku nainen?
Mulle on ihan sama, kumpaa sukupuolta ehdokkaani on. Silläkään ei olisi mitään väliä, olisiko koko eduskunta täynnä pelkkiä naisia vai miehiä. Mun mielestä on ihan älytöntä vaatia, että molempia pitäisi olla yhtä paljon. Pätevimmät sinne pitäisi äänestää, eikä sukuelinten mukaan.
Olen nainen ja tänä vuonna äänestin naista. En tosin tullut sitä ajatelleeksi vasta kuin nyt.
Äänestän sitä ehdokasta, jonka arvomaailma vastaa mahdollisimman hyvin omaani + jolla on oikeasti kykyä politiikkaan. Tällä kertaa sattui olemaan miespuolinen, joskus on ollut nainenkin ehdokkaani. En näe syytä miksi mun pitäisi sukupuolen mukaan äänestää.
mutta en sen takia, että on nainen, vaan ajamiensa asioiden takia.
miten joku voi valita ehdokkaansa sen mukaan onko sillä pimppi vai ei??? Outoa minusta.
Minä valitsin ehdokkaani ihan muilla perusteilla, ja tällä kertaa minun ajatusmaailmaani parhaiten istuva ehdokas on mies. Joten ääni hänelle, mutta ei pippelin takia... =D
...minulle ASIA on tärkeämpi kuin ehdokkaan sukuelimet!
Äänestin Olli Immosta, ainoaa ns. Halla-ahon listalle päässyttä PerSu-ehdokasta Oulun vaalipiirissä. Ei ollut muita vaihtoehtoja, mutta ei tarvitsekaan olla, sillä Olli Immonen on hyvä ehdokas! Olen keskustellut pariin otteeseen hänen kanssaan!! Olen tyytyväinen ehdokkaaseeni, joka btw. pääsee eduskuntaan tänä iltana :D
Mä äänestän naista siksi, että minusta vain nainen ajattelee kuten nainen : ) Ensiksi tulee perhe ja lapset. Miehet ajattelee toisin.
kysyisin miksi te äänestätte mulkkua?
Sukupuoli ei ole minulle kriteeri, vaan muut jutut.
että tietenkin ääni naiselle. Sopivasta puolueesta löytyy aina sopiva nainen.
Mä äänestän naista, jotta tasa-arvo toteutuisi paremmin tässä maassa. Teen osuuteni sen eteen.
arvomaailmani puolesta on on sopivin kansanedustajaksi.
Tällä kertaa se on mies.
ja pms-oireissa poliitikkonaisetkin tekevät kiukuspäissään tyhmiä päätöksiä.
pätevämpi kuin yksikään toinen. Ja hänen pätevyytensä ei perustu sukupuoleen.
turha äänestää turhaketta! elikkä ei ääniä naisille!
asioita, joita haluan ehdokkaani ajavan. Ei sukupuolella ole merkitystä. Sitä paitsi nykyään naiset ovat tasa-arvoisempia kuin miehet.
sukupuolesta viis. Välillä nainen, välillä mies.
en tällä kertaa äänestä sukupuolta vaan ihmistä. Olen joskus äänestänyt sukupuoltakin kun ei ole ollut ketään selvää suosikkia muuten, mutta nyt löytyi ihan täydellinen ehdokas minulle.
Naiseus on minulle se viimeinen vaa'ankieli joka ratkaisee jos en muuten osaa mitenkään päättää, mutta sen painoarvo on lopulta hyvin pieni. Näin myös työelämässä.
tasa-arvoa ja oikeudenmukaisuutta.
Mulle ei sukupuoli ole ensisijainen juttu.
Aina olen äänestänyt naista.