Tulikohan mulle anemia 3 viikon laihdutuskuurista?! Olen aivan tautisen väsynyt
siis olin Jutta-dieetillä 3 viikkoa ja puolessa välissä aloin olla ihan järkyttävän väsynyt aina päivisin. En yhdistänyt sitä suoraan, ajattelin että johtuu vaan jostain muusta. Jatkoin vielä 1,5 viikkoa ja kun väsymys vain jatkui, lopetin kuurin vähän yli viikko sitten.
Olen syönyt nyt ihan normaalisti (ja valitettavasti saanut 2/3 laihtumistani kiloista takaisin) mutta väsymys ei ole helpottanut vieläkään.
Kunnon yöunet olen nukkunut joka yö, syönyt hedelmiä ja kasviksia (muun ohella), ottanut monivitamiinitabletin jo kuukauden ajan, mutta hirvittävä väsymys joka päivä.
Tänäänkin olen vaan nuokkunut koko ajan, kävin kyllä lapsen kanssa ulkonakin mutta hyvä etten nukahtanut keinuun :O
Voiko olla, että dieetillä hemoglobiini olisi jostain syystä yhtäkkiä laskenut oleellisesti, vai mistähän tämä nyt johtuu? Kipeänäkään en ole.
Kommentit (4)
aliravitsemusjakson jälkeen. Ota vitamiini- ja ulkoilukuuri, niin olet pian entiselläsi. Kalaöljyä ja vitamiineja.
aliravitsemusjakson jälkeen. Ota vitamiini- ja ulkoilukuuri, niin olet pian entiselläsi. Kalaöljyä ja vitamiineja.
väsymys on meinaan ihan musertavaa ja jokapäiväistä, ei tosiaan normaalia.
Mä siis olen syönyt monivitamiinitabletteja jo n. kuukauden ajan, ja ulkoilen kyllä. Kalaöljyäkin napsin ihan normaalistikin, kun en kalaa syö.
Mistä muusta tällainen hirveä, yhtäkkinen "väsymysjakso" voisi johtua?
ap
on pahentunut viime viikon aikana. Ja vasta pari viikkoa olen syönyt "normaalisti" alkuvuoden karppauksen jälkeen, joten mun selitys on, että hiilarit väsyttää nyt mua. Olen nukkunut 10-11 tunnin öitä nyt viikonlopun. ed.
ap