Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Höh, mun 5-vuotiaat lapset tahtoivat tehdä ihan itse vitsansa, ei taida kelvata av-mammoille.

Vierailija
17.04.2011 |

Itse halusivat teipata sulkansa, itse leikkasivat kreppipaperista suiruja ja liimasivat. Jälki oli sen näköistä että kaksi 5-vuotiasta oli asialla.

Onneksi meidän naapurit ei ole av-mammoja, koska kivasti saivat palkkaa. Musta yksi laku tai pääsiäismuna per lapsi ON kiva palkka, jotkut antoivat kyllä ihan ylettömiä karkkimääriä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teipin sijaan olisit kyllä voinut tarjota vaikka metallilankaa.

Vierailija
2/8 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä roikkuivat sulat harvassa ja niin että olisivat varmasti tippuneet ulkona. Poika itse oli niin tyytyväinen että loisti.

Ajattelin mielessäni että on hyvä ettei meillä ole tuttuja joille voisi mennä virpomaan eli tehtiin vain omaksi iloksi, sillä av-mammat eivät varmaan olisi moisia katselleet ilman näkyvää närkästymistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teipin sijaan olisit kyllä voinut tarjota vaikka metallilankaa.

Vierailija
4/8 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ollut asiaa virpomaan millään vitsoilla.

Vierailija
5/8 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ollut asiaa virpomaan millään vitsoilla.

Miksi on olemassa sellaisia ihmisiä, jotka valittavat ja äksyilevät ihan joka asiasta? En tajua, miksi joillekin se virpominen ja vitsan saaminen on kuin itse pirun kosketus... Aina sitä perustellaan uskonnon tyrkyttämisellä mutta kun minä ateistina en koe sitä millään tavalla sellaisena niin en vain tajua. Ei ne lapset yritä käännyttää ketään ja jos se vitsa symbolisoi jotain uskonnollista kastetta teille, niin teilläpä on mielenkiintoinen oma uskomuksenne...

Minusta pääsiäiseen kuuluu noidat, trullit ja ehkä vähän muunlainenkin pukeutuminen (pääsiäispupuksi ainakin). Istutan myös rairuohon ja laitan sinne tipuja ja pääsiäissunnuntaina sinne ilmestyy myös suklaamunia. Vaikka itse pääsiäinen juhlana on kristillinen, minun juhlassani ei sitä kristillisyyttä voi havaita. Ne, jotka sitä havaitsevat, ovat vainoharhaisia ja jonkin oman uskontonsa pauloissa.

Vierailija
6/8 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset naiset ja tuollaisia puhutte!! Lapsien askartelujenkin tulee olla täydellisiä... Meidän kaksivuotiaskin askarteli itse vitsan ja loppujen lopuksi siinä roikkui enää yksi sulka.

Vierailija
7/8 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja naapurin 5-vuotiaat askarteli vitsat itse ja lopulta kun pääsivät matkaan, sanoin, että yksi vitsa per perhe riittää... Tuntui jotenkin kohtuuttomalta, että antaisivat jokainen joka kotiin oman vitsan, kun aikaa yhden tekemiseen meni puoli tuntia.

Vierailija
8/8 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästää se virpomaan sellaisella oksalla, jossa on tasan yksi höyhen. Eikä sekään ole pajunoksassa kiinni, vaan jossain ihme risussa.

Kyllä meilläkin 4v ja 5v pojat koristelivat ihan itse, mutta seurasin vierestä ja opastin laittamaan lisää koristeita. Sanoin, ettei ole kivaa antaa sellaista vitsaa, jossa on niin vähän koristeita.

Aluperäinen 'yksihöyhenrisussa' Valittaja