Olen varmaan outo, mutta en halua meille siivoojaa, vaikka mieheni sen olisi valmis palkkaamaan..
En vain halua ketään meille siivoomaan ja tutkimaan tavaroita. Tykkään siivota itse ja näin myös tiedän varmasti, mitä on siivottu jne.
Kommentit (11)
Inhoan siivoamista ja siivoan aika harvoin, tällä viikolla imuroitu kerran. En muista milloin viimeksi mopattu lattiat ja pyyhitty pölyt. Mutta sitten kun siivoan, teen kaiken todella tarkkaan. Yhden huoneen siivoamiseen voi mennä 2 tuntia ja päivä sen jälkeen kaikki on kuin en olisi koskenukaan.
Eli toisaalta epäilen että siivoojan jälki ei olisi sellainen mitä hyväksyisin mutta toisaalta taas joku siivoaisi edes joskus meillä.
pöydänkannet, hyllynpäällykset ym. näkyvät, vapaat pinnat, pesee vessat ja kylppärit ym. Meillä siivotaan aina edellisenä iltana roina pois, että siivoaja mahtuu siivoamaan.
Ei toki yhtä hyvää jälkeä tee kuin jos itse huolella pesisi, mutta pointti meillä on just siinä, että itsellä tulis tehtyä kerran kuussa ehkä, siivoaja siivoaa kerran viikossa ja vaikkei ole täydellistä, niin keskimäärin kuitenkin selvästi puhtaampaa kuin jos homma olis omassa hoidossa.
jos kuvittelee, että ventovierasta siivooja kiinnostaa kytätä ja tutkia kenenkään tavaroita :O
Hei haloo, työtänsä hekin vain tekevät. Ja ei varmasti jaksa kiinnosta jokaisen kämpän kyylääminne :D
sitten otat lennossa kaikean avun mitä rahalla saa
kokemuksia siivoojista.
Meillä on ehkä sitten sattunut ihan käsittämättömän hyvät siivoojat. Ikinä en itse saisi niin siistiä ja niin nopeasti.
Mutta jos olette tyytymättömiä niin miksi ette kerro sitä. Olen aina ihmetellyt ystäviäni, jotka jupisevat siivoojastaan seläntakana mutta eivät kerro siivoojalle. Mä oon ainakin sanonut suoraan ja hyvin on toiminut.
4. firma menossa, mutta olen tyytyväinen- mies MAKSAA JA ON HÄNKIN TYYTYVÄINEN
Meillä ei siivooja auttaisi yhtään mitään koska ongelma on säilytystilojen puute ja seilaava roina.Joku imurointi+moppaus+vessat nyt hoituu hetkessä..
täällä, olen ottanut neljän eri yrityksen palveluja vastaan, enkä ole ollut tyytyväinen. Paras itse siivota, kun haluaa kunnon jälkeä! Mies haluaisi että pidettäisiin siivoja, minä en. Meillä viisi poikaa, joten sotkua ja likaa kyllä tulee, mutta siivooja meinasi pilata uuden parketin liian märällä ja jätti kylpyhuoneen ritilään irtoroskia, vaikka ei sillä kertaa ottanut kuin sen kylpyhuoneen ja yleiset tilat. Ikkunan pesuun aijon jatkossakin ottaa siivoajan, muista aijon selvitä pojat siivoamaan opettamalla ja miniät kiittää ;)
täällä, olen ottanut neljän eri yrityksen palveluja vastaan, enkä ole ollut tyytyväinen. Paras itse siivota, kun haluaa kunnon jälkeä! Mies haluaisi että pidettäisiin siivoja, minä en. Meillä viisi poikaa, joten sotkua ja likaa kyllä tulee, mutta siivooja meinasi pilata uuden parketin liian märällä ja jätti kylpyhuoneen ritilään irtoroskia, vaikka ei sillä kertaa ottanut kuin sen kylpyhuoneen ja yleiset tilat. Ikkunan pesuun aijon jatkossakin ottaa siivoajan, muista aijon selvitä pojat siivoamaan opettamalla ja miniät kiittää ;)
Mies ottais siivoojan, minä en ikinä!! Vieras ihminen tonkimassa MINUN KOTIANI!!
En kyllä tykkää itsekään siivota, mutta ennemmin silti itse kuin vieras siivoamassa.
pöydänkannet, hyllynpäällykset ym. näkyvät, vapaat pinnat, pesee vessat ja kylppärit ym. Meillä siivotaan aina edellisenä iltana roina pois, että siivoaja mahtuu siivoamaan.
Ei toki yhtä hyvää jälkeä tee kuin jos itse huolella pesisi, mutta pointti meillä on just siinä, että itsellä tulis tehtyä kerran kuussa ehkä, siivoaja siivoaa kerran viikossa ja vaikkei ole täydellistä, niin keskimäärin kuitenkin selvästi puhtaampaa kuin jos homma olis omassa hoidossa.