Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin 16 konvehtia kerralla. En tajua miten jotkut pystyy...

Vierailija
25.12.2025 |

...syömään vain yhden tai muutaman kerralla. En ole lihava, herkuttelen vain juhlissa ja jouluna. En osta kotiin ikinä herkkuja, koska söisin ne heti kaikki.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikait tuo vielä paljon ole?

Vierailija
2/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikait tuo vielä paljon ole?

Ai ei vai? Paljonko sitten jotkut syö??????
ap

Vierailija
4/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut, että mulla riippuu kierron vaiheesta miten pystyn vastustamaan herkkuja. Välillä on jopa helppoa, välillä ei pysty mitenkään ja kaikki menee.

ap

Vierailija
5/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin neljä, yhtään enempää en olisi pystynyt. Tosin ne oli Baileys konvehteja, jotka melko tukuisia.Tämän jälkeen oli jo hiekka äklö olo, vaikka niistä tykkäänkin.

Vierailija
6/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömishäiriö.

Kiva.
Yksi sanoo "Ei kai tuo paljoa ole"
Toinen liputtaa syömishäiriötä

Vierailija
7/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö yhtäkään jos ei joku tarjoa. Mut yhtä olutta en nauti juuri koskaan, helposti menee kymmenen. Tai pullo viiniä, ei... Yhdet otetaan vain kirkossa.

Vierailija
8/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 konvehtia ei ole paljon.

Vierailija
9/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Entä sitten ???

Vierailija
10/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa, jos alotan en pysty lopettamaan. Pakko syödä loppuun vaikka väkisin. Tämän takia en juo alkoholia, sillä huonosti kävisi. En voi ostaa mitään herkkuja varastoon.

Vierailija
11/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömishäiriö.

Kiva.
Yksi sanoo "Ei kai tuo paljoa ole"
Toinen liputtaa syömishäiriötä

Mä olen syömishäiriöinen ja mulle tuo olis paljon, normaalille ihmiselle ei.

Jotkut kait vetää paketin tai levyn kerrallaan, mielestäni tuo kuulostaa aika kohtuulliselta.

Mä söin tänään 10-12 ja äklöttää ja tuntuu, että läskiinnyin jotenkin valtavasti jo siitä. Tämä ei ole normaalia ajattelua varsinkaan kun se ei kuulu mun omaa normaaliin syömiseen.

Vierailija
12/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö yhtäkään jos ei joku tarjoa. Mut yhtä olutta en nauti juuri koskaan, helposti menee kymmenen. Tai pullo viiniä, ei... Yhdet otetaan vain kirkossa.

Älä nyt sentään kirkossa sano, että "pienet sille" 😁

Vierailija
13/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta meni eilen koko rasiallinen konvehteja eikä tullut ollenkaan ähky olo, enkä ole ylipainoinen. Jouluna tulee syötyä paljon herkkuja kun niitä on niin paljon. Arkena syön vain harvoin suklaata ja karkkeja.

Vierailija
14/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Entä sitten ???

Alkoi tuntumaan paljolta kun näin ne tyhjät kolot. Aloin miettimään olenko kauhea ahmatti ja onko tämä normaalia.

ap

Vierailija
15/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No älä ymmärrä. EIlen söin yhden konvehdin, tänään yhden.

Vierailija
16/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette lopuille konvehdeille, joita ette jaksa jouluna syödä? 

Vierailija
17/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta meni eilen koko rasiallinen konvehteja eikä tullut ollenkaan ähky olo, enkä ole ylipainoinen. Jouluna tulee syötyä paljon herkkuja kun niitä on niin paljon. Arkena syön vain harvoin suklaata ja karkkeja.

ijfiuwiufiujwiuf

Itse en tiedä, miten menetellä.
10 kiloa pudottanut tänä vuonna, enkä halua lihota takaisin.

Söin eilen 1395 kalorin edestä suklaata. Siis, yksi rasiallinen. En kadu.

Sain lahjaksi kaksi rasiallista, ja viimeisestä kohta syönyt puolet. Ehkä lopetan ennen kuin tulee syötyä kaikkea. Niin teen.

Olin kuitenkin iloinen, että vaaka ei näyttänyt 80 kiloa tänään, vaan oikeasti 79,4 kiloa, mikä on iso juttu minulle, koska trendi on taas alaspäin. Hetki sitten paino oli aika lailla 80-81 kilon välillä. Viime vuonna lihosin joulun jäljiltä, koska jatkoin suklaan mässäilyä, enkä syönyt kunnollista ruokaa. Tänä vuonna olen kuitenkin syönyt joka päivä joulukuun aikana maksimissaan viisi konvehtia päivässä, paitsi jouluna ja tänään, ja hyvin on näyttänyt menevän, jos trendikin on ollut alaspäin. Toisaalta en tiedä, että olenko samaan aikaan alisyönyt, koska oli todella nuutunut ja väsynyt ja aivosumuinen olo hetki sitten, joka on nyt kadonnut varmaankin paremmalla unella ja ruoalla ja levolla. Joskus pidän itsestäni niin huonoa huolta, mikä ei ole hyvä juttu fyysisessä työssä. Onneksi pääsen palautumaan nyt.

Nyt on itse asiassa melko hyvä olo.

Hyvin syönyt oikeaa ruokaa ja nyt suklaata. Ravittu olo.

Vierailija
18/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on melko iso suu kun sait ängettyä 16 konvehtia kerralla sinne

Vierailija
19/19 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teette lopuille konvehdeille, joita ette jaksa jouluna syödä? 

Muut syövät. Kiva juttu, että asun vielä kotona, jolloin muut ihmiset syövät jämät.

Omat konvehtini säilytän karkkikaapissa ja säästän vaikka kuukauden tai muutaman kuukauden päähän, milloin tuleekaan sellainen hetki, että huvittaisi syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan