Opettaja tunnustu panneensa oppilaansa isää Minä tein sen-nimisessä ketjussa.
Muistatko tapauksen? Täältä av:lta moni hakee oikeutusta teoilleen.
Kommentit (13)
kirjoittanut provoja nettiin. Et ole kovin hyvä tekstin analysoija, jos olet tunnistavinasi eri kirjoittajien tyylejä samaksi.
ap
Ok, olen kirjoittanut palstalle liian usein.
Niin ja olet kirjoitellut palstalle liian usein. Siinäkin olet oikeassa.
saattaa olla liikaa, siinä olet oikeassa. Ei minulle vaan muille palstalaisille.
Se opettaja
mitään "hoidoista" tai oppilaan isästä tai panemisesta. Oliko sitten huono omatunto. Vaikka alusta asti olit selvää että varmasti ei pysty pitämään housuja jalassa koska suhtautui seksiin ja koko juttuun niin kevyesti. Jossai perheessä voi olla kohta iso suru :(
mitään "hoidoista" tai oppilaan isästä tai panemisesta. Oliko sitten huono omatunto. Vaikka alusta asti olit selvää että varmasti ei pysty pitämään housuja jalassa koska suhtautui seksiin ja koko juttuun niin kevyesti. Jossai perheessä voi olla kohta iso suru :(
ja hyviä äitejä ja kasvattajia ollaan. Onko 2:n mielestä ok että nainen panee varatun miehen kanssa? Entäs jos se on sinun miehesi? Olisiko sittenkin yhtä ok?
ja hyviä äitejä ja kasvattajia ollaan. Onko 2:n mielestä ok että nainen panee varatun miehen kanssa? Entäs jos se on sinun miehesi? Olisiko sittenkin yhtä ok?
juu, kun se lukee av:llä, se on totta.
mutta tiedän opettajan, joka pani oppilaansa isän kanssa. Isä oli myös opettaja.
Hiukan ihmettelen noita provoksi epäilijöitä, mutta sanoin jo aikaisemmin, että sivuutan ne jatkossa. Tämä palsta on tapani purkaa asioita, joita en lähipiirini ihmisten kanssa voi käsitellä. Täällä kuitenkin viestin lukee oikea ihminen, joten tämä on seuraava askel oikeasta keskustelusta.
Kuten kerran jo kerroin, tapasin kys. miehen. Jotenkin en voinut olla tapaamattakaan. Vaimonsa tai lapsensa eivät saa tietää, siitä ei ole pelkoa.
ap
olet liian läpinäkyvä!! kirjoitustyylisi on tosi tunnistettava...muistan monta muutakin karahtanutta provoasi. varioi edes vähän!!