Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin miehesi hoiti ensimmäisen kerran vauvaanne / lastanne kokonaisen päivän?

Vierailija
16.04.2011 |

Siis ainakin noin 8 tuntia päiväaikaan ilman kenenkään apua? Miten sujui?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on jo pian 10 v.

Vierailija
2/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ensimmäisenä meistä 8 tuntia ollut yksin lasten kanssa (kaksoset). Synnytyksessä oli komplikaatioita ja meni 2 vrk ennen kuin lapset näkivät äitinsä. Isä hoiteli niitä päivät ja hoitajat yöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulle iski niin raju mahatauti etten kunnolla tajuissani pysynyt. pullosta syötti

Vierailija
4/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain imetin välillä. Olin sen verran remontissa synnytyksen jälkeen ( kuopuksen synnyttyä ), että hän hoiti lapset ja kodin ja minä makasin sohvalla ja imetin vain välillä.

Esikoisen syntyessä hän myös otti ensin päävastuun vauvasta, koska minulle oli tehty sektio

Ihan ns oikeaa eka kertaa en edes muista, koska ei se meillä ole mikään iso juttu, että mies hoitaa vauvaa. Ihan luonnollista ja oman osansa hoitovapaistakin pitänyt. Mies ei kylläkään suomalainen.

Vierailija
5/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin on 8v.

Vierailija
6/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli joskus vajaan vuoden iässä

sinällään TIETYSTI hoitanut lapsia aina ja paljon. ollut vuosia hoitovapailla jne.

en ymmärrä, miksi miesten lastenhoitamisista tehdään joku numero.

Vierailija
7/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni silloin ja monesti sen jälkeekin.

Vierailija
8/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskohan vauva ollut silloin neljän päivän ikäinen.

Hyvin se meni kun äitee oli shoppailemassa vauvanvaatteita =D

Vierailija
9/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin on 8v.

ei ole ollut tarvetta. Hyvä isä on ja yöllä on hoitanut ja päivälläkin, ei vaan noin pitkää aikaa kerrallaan. Ja nukkumaan laittaminen ei onnistu, mutta sekin on oma vika kun olen ne siihen totuttanut.

Vierailija
10/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli noin 1v, olin reilun vuorokauden reissussa kavereiden kanssa. Sitä ennen hoiti kyllä iltoja ja ensimmäiset viikot hoiti muuten kaiken, paitsi imetykset. Aluksi piti ohjeistaa kovasti ruokailujen ja pukemisten kanssa, kun ei ollut tottunut niistä huolehtimaan, mutta nykyään ei tarvitse mitään ohjeita, eikä ole tarvinnut pitkään aikaan. Lapsi kohta 2v.

Vierailija
11/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli kokemusta vauvan hoidosta (lapsi edellisestä liitosta), minulla taas ei. Vauvan hoito osoittautui tosin helpoksi. Olisiko vauvamme ollut kolme kuukautta, kun mieheni hoiti häntä lähes vuorokauden. Sujui muuten hyvin, mutta täysimetetty vauvamme ei suostunut juomaan pumpattua rintamaitoa pullosta ennen kuin vasta aamulla eli noin 12 tunnin kuluttua, kun eloonjäämisvietti voitti harmin.

Vierailija
12/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon kun vauva oli 2viikon ikäinen.. synnärillä kyllä hoiti myös paljon, kun vauva syntyi hätäsektiolla..

Mieheni on ammatiltaan lähihoitaja, enkä siis epäröinyt hetkeäkään etteikö hän pärjäisi vauvan kanssa. Alussa hän pärjäsi jopa minua paremmin. Hän on muutenkin ollut vauvan kanssa todella paljon, koska menin töihin vauvan ollessa 8 viikon ikäinen (vain viikonloppuisin olen töissä)

Minusta naisten pitäisi luottaa enemmän miehiinsä, sillä liian usein kuulee että "ei se Matti kuiternkaan osaa" ym ym.. Monet tutuistanikin ovat olleet iha järkyttyineitä, että "kenen kanssa se lapsi on kotona kun sä olet töissä" HALOO.. lapsella on myös isä, joka on aivan yhtä hyvä hoitaja ja lapselle yhtä tärkeä kuin äitikin.

Vierailija
13/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran monta kertaa noin käy että ensimmäistä kertaa en muista :)

Todella hyvin pärjää lastensa kanssa. Vauvankin :)

Vierailija
14/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...varmaan koko päivän joskus 2-3kk iässä. ei ole jäänyt mieleen kun hoitelee muutenkin noita lapsia. :)

Vierailija
15/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin se hoitaminen menee, on mennyt aina. En vain ole ollut aiemmin poissa näin montaa tuntia.

Vierailija
16/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitanut ainuttakaan lasta koko päivää ennen kuin lapsi on osannut itse laittaa ruokansa ja huolehtia itsestään. Eli ei ole tarvinnut hoitajaa.

Vierailija
17/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin sairaalaan ja mies hoiteli vaavia sillä aikaa.

Hyvin tietysti sujui, miksi ei olisi?

Sairaalassa sanoivat, et vauvan voi kyllä tuoda lastenosastolle sairaalaan. Olin ihan ihmeissäni, että miksi toisin. Kun mies ja vauva kävivät mua kattomassa ja näkivät kuinka mies hoiteli vauvaa, sanoivat, et nyt ymmärtävät miksi en vauvaa sairaalaan halunnut.

Mies oli tuolloin 25v.

Vierailija
18/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien sanojen mukaan kaikki meni hyvin mut todisteitahan ei ole.=)

Vierailija
19/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse makasin 40 asteen kuumeessa sängyssä, iski virtsatietulehdus synnytyksen jälkeen. Rinnalle mies toi, mutta siitäkin sai mies huolehtia enemmän kuin minä. Siitä lähtien on hyvin huolehtinut, ihan sama miten pitkäksi aikaa keskenään jäävät.

Vierailija
20/40 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkaan muista. Toista ei ole hoitanut vielä kertaakaan n. 4 tuntia kauempaa, hän on nyt 11 kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi