Mikä mielestäsi paras keksi?
Mistä keksistä pidät eniten? Omaa herkkuani on Rainbow:n murokeksit, joissa paksusti suklaata. Mut eipä noita usein voi ostaa kun kaloreitakin on saman verran...mä syö keksejä joka päivä, siksi ois kiva kuulla muiden suosikkeja. :)
Kommentit (40)
Jaffa-keksit, Marie-keksit, Oreo-keksit, kaurakeksit, isot keksit joissa valkosuklaahippuja ja jouluna piparkakut.
Nyt saa S-ketjusta Tescon quadruple chocolate cookies, todella hyviä.
Öylätti! Siinä tulee synninpäästö samalla.
Opiskeluaikana herkuttelimme Domino-kekseillä, jos tentti oli mennyt hyvin. Muutama opiskelijatyttö, pannullinen kahvia ja paketti Dominoita. Ah sitä onnea! Nyt mummoikäisenä ei mikään keksi maistu oikein miltään, on kuin pahvia pureskelisi. Edes täytteet tai suklaakuorrutus ei paranna asiaa, valitettavasti.
Dops keksit omi minun suosikkeja, ne dipattavat. Harmi kun niitä ei enää saa. Sanotaan sitten vaikka wilhelmina
Miksi kekseissä on aina hirveästi lisäaineita. Onko poikkeuksia?
Sain joskus hoitolapseltani ruokosokeriin tehtyjä suklaacoocieita , jotka suorastaan sulivat suuhun. En erityisesti pidä kekseistä, mutta ne olivat parhaita ikinä. Ja sitruunavohveleista tykkään myös.
En muista mistä tykkäsin 12 vuotta sitten kun aloitus on tehty.
Serina-kakut. Ei saa kaupasta, kummitäti leipoo maailman parhaat.
Vierailija kirjoitti:
En muista mistä tykkäsin 12 vuotta sitten kun aloitus on tehty.
Kerrankin sellainen aloitus nostettu mikä kestää aikaa.
Äh, olin jo vastaamassa, mutta luin otsikon väärin.
Ei ainakaa se kuiva ja mauton marie keksi
S-ryhmällä on löytö, uutuus ilmeisesti: Lotus, Biscoff, cream -2 päällekkäin. Vähän sellane Bastogne-tyyppisen makunen. Ihania! 15 kpl pötkössä. Puna-valko -pötkylä. Suosittelen! Makuja on myös vanilja tai suklaa, joista itse en niin välittäny. Tarkkana oltava paketin kanssa!
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmällä on löytö, uutuus ilmeisesti: Lotus, Biscoff, cream -2 päällekkäin. Vähän sellane Bastogne-tyyppisen makunen. Ihania! 15 kpl pötkössä. Puna-valko -pötkylä. Suosittelen! Makuja on myös vanilja tai suklaa, joista itse en niin välittäny. Tarkkana oltava paketin kanssa!
Ai niitä on tullut Suomeen, täytyypä ostaa, kiitos vinkistä!
26 jatkaa... Toki maistelen joskus harvakseltaan myös kiinnostavia uutuuksia ja esim. ne Vihreä kuula-jaffat pitää ehdottomasti testata :)