Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näin kirpparilla myynnissä

Vierailija
16.04.2011 |

valmiiksi kasvatettua rai-ruohoa sellaisessa muovikipossa, joissa myydään kaupan valmiskeitot.

kuka tollasta muka ostaa??

hintaa 1,50e!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikaa sitten helluntaiseurakunnan kirpparilla tyhjiä cokispulloja hintaan euro per kappale. Eivätkä olleet mitään vintageharvinaisuuksia. Yleensä siellä on hinnoittelu kohdillaan, mutta tolle melkein repesin.

älä nyt höpötä t.hellari

Siellä olivat. Jos satut Lapualle, käy kurkkaamassa siellä perimmäisessä huoneessa. Minkä mä sille voin! Yhdellä toisella hellarien kirpparilla on joku tyyppi, joka tykkää hinnoitella tuotteita hintaan 4,50. Siellä on paljon semmoista tavaraa, joka ei oo uutenaakaan maksanut niin paljoa.

jossa oli linkitetty huutiksesta käsittämätöntä roinaa ja suorastaan roskaa, ja osa oli silti mennyt kaupaksi. Esim. Lapin Kullan oluttölkki, ruttuinen sellainen, ja joku oli siitäkin maksanut useamman euron.

Vierailija
22/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan vähän laadukkaampi istutus.

Astia oli tosin vähän hienompi, joku sellainen matala lasiastia, mutta ei mitään Swarowskin kristallia kuitenkaan. Veikkaan että maksanut enintään kympin.

Astia oli tosin vähän hienompi, joku sellainen matala lasiastia, mutta ei mitään Swarowskin kristallia kuitenkaan. Veikkaan että maksanut enintään kympin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rairuohon voi istuttaa laadukkaasti? Oli omasta mielestäni aivan käsittämätön ylihinta.

Vierailija
24/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rairuohon voi istuttaa laadukkaasti? Oli omasta mielestäni aivan käsittämätön ylihinta.

silleen että on tuuhea ja tasainen se ruoho, multa kauniisti kauniissa kipossa.

Vierailija
25/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan menee mitä ihmeellisempää tavaraa jos se vain on ehjää ja hinta tarpeeks alhainen. Sellaisia myyjiä en ymmärrä jotka pyytää jostain vauvan tavis bodysta monta euroa, itse laittaisin hinnaks 20-50 senttiä kappale, kunnosta riippuen.

Vierailija
26/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vielä ole ruohot itämässä, joten turha enää laittaakaan. Pakko ostaa valmiina. Olen valmis maksamaan tuon hinnan ja enemmänkin valmiista. Olen käyttänyt rahaa hullumpaankin.

Vierailija
27/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni hintahan toi on siitä, että joku on kasvattanut sen mun puolesta ja säästänyt mut multapussien kanniskelulta ja sotkulta.

Vierailija
28/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nurkista. yllätyksekseni juuri ne roinat, joiden en ikimaailmassa olisi uskonut menevän kaupaksi, menivät kaupaksi ensimmäisinä :)

multa meni vanha pitkähihanen t-paita,hinta 50 ct...laatuvaatteet 5 e ei...oli vielä kellastuneet kainaloista

Vierailija
29/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se edes kovin kallista ollut. Kalliimmaksihan se tulee ostaa varta vasten se pieni siemenpussi ja multapussi, jos niille ei muuten käyttöä kotona ole. Sitten on jossain kaapinperällä se avonainen multapussi seuraavaa vuotta odottamassa.

Vierailija
30/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikaa sitten helluntaiseurakunnan kirpparilla tyhjiä cokispulloja hintaan euro per kappale. Eivätkä olleet mitään vintageharvinaisuuksia. Yleensä siellä on hinnoittelu kohdillaan, mutta tolle melkein repesin.

Vierailija
31/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt höpötä t.hellari

Vierailija
32/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt höpötä t.hellari

Siellä olivat. Jos satut Lapualle, käy kurkkaamassa siellä perimmäisessä huoneessa. Minkä mä sille voin! Yhdellä toisella hellarien kirpparilla on joku tyyppi, joka tykkää hinnoitella tuotteita hintaan 4,50. Siellä on paljon semmoista tavaraa, joka ei oo uutenaakaan maksanut niin paljoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän