Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näin kirpparilla myynnissä

Vierailija
16.04.2011 |

valmiiksi kasvatettua rai-ruohoa sellaisessa muovikipossa, joissa myydään kaupan valmiskeitot.

kuka tollasta muka ostaa??

hintaa 1,50e!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään kirppareilla muutenkin kaikkea ihmeellistä tyhjistä tölkeistä alusvaatteisiin.

Vierailija
2/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään kirppareilla muutenkin kaikkea ihmeellistä tyhjistä tölkeistä alusvaatteisiin.

näköjään juu.

mutta kuka hullu noita ostaa, oikeesti??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kirpparilla myytävänä bodyn, jossa luki born 2008 ja hintaa oli 5e....

Vierailija
4/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisin voinut eurolla ostaa ton rairuohon. :)

Vierailija
5/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, törkeetä silti tuo hinta. vieläkös kirppareilla on ollut pullaa yms?

Vierailija
6/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myi kirpparilla tyhiä käytettyjä maustepurkkeja, ja joku vielä osti ne. Käsittämätöntä!

Vierailija
7/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, törkeetä silti tuo hinta. vieläkös kirppareilla on ollut pullaa yms?

näkyy piirakoita ym.

ikinä en ostais!

Vierailija
8/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiiksi kasvatettua rai-ruohoa sellasessa folio-piirakkavuoassa (siis kertakäyttö),hinta reippaasti yli 5 euroa..

Vierailija
9/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmista rairuohoa, purkit varmasti kauniimpia mutta on hintakin kovempi. Eli ei huono idea minusta.

Olen itse ostanut kirppikseltä tyhjiä hillopurkkeja, siis kaupan. Ja tadaa, niistä tuli oivat juomalasit mökille :)

Mitä kukin sitten tarvitseekin.

Vierailija
10/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli nätisti kasvanut, niin olisin voinut vaikka ostaakin. Meillä ei rairuoho ehtinyt huomiseksi, ensi viikoksi varmaan kylläkin.

Ja niitä maustepurkkeja olisin myös saattanut ostaa, jos sopivalla hetkellä ja hinnalla olisi sattunut kohdille. Ostan mausteet usein isoissa pakkauksissa, mutta käytössä sellainen pieni sirotin on kätsympi.

Vierailija
11/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nurkista. yllätyksekseni juuri ne roinat, joiden en ikimaailmassa olisi uskonut menevän kaupaksi, menivät kaupaksi ensimmäisinä :)

Vierailija
12/32 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyppääntyneitä alushousuja. naisten.

joku mies tutki niitä. hyi.

Vierailija
13/32 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nurkista. yllätyksekseni juuri ne roinat, joiden en ikimaailmassa olisi uskonut menevän kaupaksi, menivät kaupaksi ensimmäisinä :)

Vierailija
14/32 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mielestä kaikki ihan käsittämätön roina menee kaupaksi. Mikä tahansa posliini menee yleensä hyvin, ilmeisesti mosaiikkiharrastajat niitä ostavat. Samoin kaikki rihkamakorut menee mun mielestä hyvin. SItten puoliksi käytetyt hajuvedet jne. menevät kaupaksi.

Vierailija
15/32 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina rairuohot ja tuuheasta virkeästä ruohosta maksaisin vaikka vitosen! Ihan sama kirpparilta vai muualta. Ja voihan rasian laittaa kotona esille vaikka kankaaseen kiedottuna.

Sen sijaan näin tänään ihan nätin mekon, josta olisin maksanut aivan enintään 15e, luulin aluksi sen hinnaksi 10e. Mutta hinta olikin 100€! Siinä ei ole järjen hiventäkään.

Vierailija
16/32 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin muuten harvinaisen tasainen ja nätti ruoho meillä tänä vuonna.

Mä näin Stockalla.. valmiiksi kasvatettua rai-ruohoa sellasessa folio-piirakkavuoassa (siis kertakäyttö),hinta reippaasti yli 5 euroa..

Vierailija
17/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en olis itse kasvattanut.

Meillä multa ostetaan vähän myöhemmin keväällä, vaihdetaan kaikkiin kasveihin ja löytyi se jämäpaketti parvekkeelta.

Jos ap.n miehestä hinta on korkea, Suomi on vapaa maa, voit hyvin itse viedä kirpparille myyntiin myös rairuohoa.

Mä olen myynyt kirpparilla esim vanhoja huulipunia. Siinä ihmetystä on riittänyt kuka moisia viitsii ostaa. Tai käytettyjä alushousuja.

Vierailija
19/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astia oli tosin vähän hienompi, joku sellainen matala lasiastia, mutta ei mitään Swarowskin kristallia kuitenkaan. Veikkaan että maksanut enintään kympin.

Vierailija
20/32 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä möisi hyväkuntoisia bodyja senteillä vaan kaksi euroa on mielestäni sopiva hinta ja on kyllä mennyt kaupaksi. Tosin en kyllä ole nähnyt juuri koskaan myynnissä yhtä hyväkuntoisia kuin myymäni vaatteet ovat olleet. Miksi kukaan edes yrittää myydä nuhjuisia vaatteita? Eikö ne voisi laittaa johonkin keräykseen, lahjoittaa seuraavalle tarvitsevalle tai vaikka sitten ihan lattiaräteiksi?

Hei, muuten, olen myynyt myös käytettyjä alushousuja jos ovat kuuluneet johonkin kalliiseen ja laadukkaaseen settiin ja kaupaksi ovat nekin menneet. Saahan niihin kätevä vaihdettua sen haarakiilan uuteen, jos haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä