Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks mä en laihdu?

Vierailija
16.04.2011 |

liikun 6 kertaa viikossa ja kaloreita kuluu n 500-1000/kerta.

syön monipuolisesti ja terveellisesti, en liikaa koskaan.

juon viiniä ja oluen silloin tällöin.

mitähän mä teen väärin, voinko syödä liian vähän? onko sitä säästöliekkiä tms olemassakaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiilarit minimiin.

Itellä läks kolmes viikossa viis kiloa.

Tätä ennen ei mikään muu tehonnut.

Nyt ei tarvii kituutella, saa syödä rasvasta ruokaa ja ei oo nälkä koskaan.

Vierailija
2/6 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syö juurikaan perunaa, pastaa tai riisiä. ei mulla kyllä ole ylipainoakaan, mutta kuvittelin tällaisen treenimäärän näkyvän myös vaa'alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin laskee kaloreita. Vajaa 3kk ja 14 kg læhteny.

Syøn nutrilet patukoita ja keittoja. Kasviksia ja semmosia leikkeleitæ missæ 100 kalorii/100g.

Vælillæ jopa pitsaa ja siideriæ.

En liiku muuta kuin koti- ja tyøhommissa.

Ja jatkuu tæmæ painon putoaminen.

Vierailija
4/6 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu. En laihdu millään, vaikken söisi suunnilleen mitään. En usko säästöliekkiin, jostainhan sen kehon on kulutettava, jos tarpeeksi ruokaa ei tule.

En ole koskaan pystynyt laihduttamaan yhtään. Jos minulle tulee painoa lisää, se on pysyvää.

Vierailija
5/6 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen semmonen "ikuinen" laihduttaja ja olen aina epæonnistunut mutta nyt onnistuu!!!! :)

Suosittelen laskemaan kaloreita. Leipææ syøn todella harvoin vaikka ennen rakastin leipææ. Ja aina kun tekee mieli makeaa niin syøn semmosen patukan. Ne on hyviæ ja tulee kyllæinen olo.

Nyt on tullu semmonen draivi ettæ periksi en anna, perkele!!

Vielæ on monta kymmentæ kiloo tavoitteeseen muttæ tællæ kertaa on tahtoa ja uskoa ettæ onnistun. :)

Vierailija
6/6 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvatat lihaksia, lihas painaa enmmän kuin läski. Ovatko vaatteesi edelleen päälläsi saman kokoisia vai ovatko liian isoja? Jostain olen kuullut/lukenut että varsinkin jos treenaa ei kannata vaa'alla käydä juuri tuon lihasmassan kasvun takia, paino näyttää vain nousevan vaikka vyötärö kaventuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme