Viekö tv teillä mielestäsi aikaa parisuhteelta/ perhe-elämältä/ kotitöiltä
Kommentit (5)
joskus oli sellainen vaihe, että tuli oikeasti rytmitettya kotityöt yms. tv-ohjelmien mukaan.
Siihen auttoi oikeasti pieni tauko tv:n katselussa.
Tv on päällä tosi havoin ja silloinkin pääosin katsotaan dvd:tä. Digiboksin tullessameillä oli puoli vuotta ilman telkkaria eikä ikävä tullut. Tyhmää maksella jotain maksuja tämän takia, voisi kyllä jättää kokonaan pois ja säästää nekin rahat.
televisiosta ei oikeastaan tule juurikaan katsomisen arvoista ohjelmaa. Lapsellekin näytän mieluummin lastenohjelmat netistä. Mä olen elänyt aikanani ilman televisiota, enkä huomannut sitä mitenkään tarvitsevani. Joka kerran, kun maksan tv-lupamaksun mietin paljonko me silläkin rahalla saatais ostettua viihdettä jos sitä kaivattaisiin - melkein kaiken kun saa netistä tai sitten vuokraamalla.
Se oli yksi (pieni, mutta pitemmän päälle raivostuttava) juttu entisessä elämässä. Että miehelle se TV oli niinkin 'orjuuttava'. Mitään poikkeusta ei voinut olla esim. sunnuntaina formuloiden aikaan. Tai mitä nyt milloinkin. Jos ei televisiosta tullut mitään, niin aikuinen mies hakkasi sitten Play Stationia. Tämä taitaa olla ihan normaalia kyllä kolmekymppisillä miehillä. Ymmärrän, että on harrastuksia ja intohimoja, mutta ei se koko perhe-elämää voi rytmittää. Eron jälkeen onkin mennyt kolme vuotta ja nyt vähän sentään joskus katsotaan meillä muutakin kun lastenohjelmat ja elokuvia. Mutta eipä ole merkittävässä roolissa.
Eihän sieltä edes tule muuta kiinnostavaa kuin uutiset ja lastenohjelmat. No, joskus urheilukilpailuja.
Olen elänytkin monta vuotta ilman tv:tä tai niin, että se oli, mutta en katsonut sitä. Keskusteleminen miehen kanssa ja lukeminen on paljon kiinnostavampaa!