Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys huutonetistä

Vierailija
16.04.2011 |

Mulla oli tiukka tilanne (ostajana) huutiksessa joka onneksi ratkesi parhain päin.Mutta siitä johtuen haluaisin kysyä että onkohoan se yleistä/harvinaista että vaikka ostaja maksaa, myyjä ei ikina lähetä tuotetta tai häneen ei saa yhteyttä?Onko niin käynyt sinulle tai jollekulle kaverillesi?

Jos niin käy niin mitä voi tehdä?Perintätoimisto tuskin auttaa...Tai auttaako huutonetti millään lailla ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus myyjä ei vain vastaa, ja toimitus viivästyy, mutta aina olen kuitenkin ostokseni saanut.

Vierailija
2/8 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri noin kävi mulle.En saanut mitään kontaktia myyjään vaikka itse meilasin heti (ja maksoin) ja lähetin tekstarin.Kun mitään ei kuulunut, aloin jo stressata.Onneksi kuitenkin lähetys tuli perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vetkuttelee, mutta lähettää kuitenkin. Kaikki ei ole koneen ääressä joka päivä, eivätkä pääse postittaan pakettia kuin ehkä kerran viikossa. Olen pari kertaa lyönyt hätäpäissäni negan kun myyjästä ei ole kuulunut mitään, ja sitten onkin paketti tullut.

Vierailija
4/8 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt kun summa oli 15e.

Miten kauan itse odotit lähetystä?

Vierailija
5/8 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei kuuluu viikkoon tai kahteen, niin sitten kannattaa huolestua. Tietty kannattaa lukea myös myyjän omat tiedot...

Itse yli 400 kauppaa huutonetissä tehneenä, minua ahdistaa ostajat, jotka lähettävät jatkuvalla syötöllä viestiä siitä, että joko- joko on paketti postissa? Vähän aika sitten eräs ihminen osti minulta lastenhoitovälineen ja meinas ihan seota, kun en vastannut/ toimittanut sitä puolessa vuorokaudessa! Ahdisti!

Olen juuri palannut töihin hoitovapaan jälkeen ja perheessä monta lasta ja harrastuksia ym, niin mielestäni hiukan voitaisiin huutonetkin laittaa perspektiiviin... On olemassa myös oikeaa elämää, sillä ainakin minulle huutonet on vain väline, jolla saan turhat rojut pois nurkista. :)

Toivottavasti ap saa kuitenkin ostoksensa!

Vierailija
6/8 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole käynyt niin että olisi tuote jäänyt saamatta. Onneksi. Pahempia vitkuttelijoitakaan ei ole tullut eteen:)

Vierailija
7/8 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi viikkoa meni ennenkuin sain huutamani paketin.Mutta yhteydenottoa ei ollenkaan.Tuote oli hyvä ja kaikki ok.Kunhan vaan stressasin lähinnä sen takia etä maksoin heti.Mulla on sellanen tapa, en sitten tiedä aionko tästä lähin odotella että myyjä vastaa viestiini ensin.Ja tosiaan olen ostanut vain n.10 kertaa aiemmin ja hyvin on aina mennyt.

Vierailija
8/8 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ostaja on maksanut mulle tuotteen ja ilmoittanut että hakee sen täältä, mutta kahteen kuukauteen ei ole hakenut. Yritän välillä laittaa viestiä, että hakisijo jo pois, mutta kiertelee ja kaartelee ja ei vaan hae.

Olen tarjoutunut lähettämään, jos laittaisi lisäksi postikulun hinnan tulemaan, mutta ei tee sitäkään.

Mitäs mä nyt teen? Säilytänkö tuotetta nurkissani ikuisesti, kun teknisestihän se on nyt ostajan??

Helkkarin ärsyttävää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä