Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 1500 kaloria sopiva määrä päivässä imettävälle (ja laihduttavalle) äidille?

Vierailija
16.04.2011 |

Tarkoitus olisi saada siis painoa pois, jota on runsaasti n.110kg (pituus 165cm), mutta maidon pitäisi silti pysyä hyvänä ja riittävänä. Poika täysimetyksellä, nyt vähän maistettu perunaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö 2000 kcal ja liiku tunti päivässä

Vierailija
2/9 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä että rasvakudoksessa on elimistöön koko elinaikana varastoituneet rasvaliukoiset ympäristömyrkyt, jotka erittyvät laihtuessa suoraan äidinmaitoon. Ns. raskauskilot siis saa laihduttaa mutta ei enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitoa ei tule noilla lukemilla.suosittelen 2000 /pv,katot mistä kalorit tulee ja kävelet joka pv vähintään 5 km vaunujen kanssa

Vierailija
4/9 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei mitään järkeä.

Vierailija
5/9 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä että rasvakudoksessa on elimistöön koko elinaikana varastoituneet rasvaliukoiset ympäristömyrkyt, jotka erittyvät laihtuessa suoraan äidinmaitoon. Ns. raskauskilot siis saa laihduttaa mutta ei enempää.

Painan nyt samanverran kuin silloin kun rupesin odottamaan ja olen täysin varma että minä ja vauva ollaan onnellisempia kun äiti vähän laihtuisi ja jaksaisi jotain tehdäkin.

Ap

Vierailija
6/9 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kävelin ulkona, niin laihduin 1 kg viikossa. Sen nopeampaa laihtumista ei suositella. Syö nyt ainakin se 1800kcal.

Vierailija
7/9 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa on tutkittu ja paljon.

Äidinmaidosta on löydetty huikeita pitoisuuksia mm. dioksiinia.

terv. ympäristöbiologi

Just luin että tuo on ihan urbaanilegendaa jolla turhaa pelotellaan äitiä. Syystä että rasvakudoksessa on elimistöön koko elinaikana varastoituneet rasvaliukoiset ympäristömyrkyt, jotka erittyvät laihtuessa suoraan äidinmaitoon. Ns. raskauskilot siis saa laihduttaa mutta ei enempää.

Painan nyt samanverran kuin silloin kun rupesin odottamaan ja olen täysin varma että minä ja vauva ollaan onnellisempia kun äiti vähän laihtuisi ja jaksaisi jotain tehdäkin.

Ap

Vierailija
8/9 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap älä nyt ressaa!aloita liikunta.itse laihdutin 10 v sit 15 kg uimalla.kroppa vaan meni kasaan,paino tippui mieli piristy.eli nyt kysymys!onko sulla uimahalli lähellä?jos sulla mahis uida 4 kertaa/vk.olet kesäkuussa jo paljoooon pienempi.lisäksi vesi lymfaa susta ylimäär.nesteet ja olo kevenee paljon.Syö terveellisesti.Jätä kaikki valkonen leipä,makaroni riisi,syö paljon kasviksia ja proteiinia.muista että sun vauva tosi pieni,sulla vielä vauvasta turvotusta ja kudokset kestää palautua n.vuoden.juo vettä yli 3 l/pv.kävele joka pv vaunulenkki,huomaat tulokset pian!!tsemppiä!!!

Vierailija
9/9 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleensä se, että tasapaino painonhallinnasta on täysin hukassa. Väillä suöpötellään ja sitten taas vedetään kovia kuureja, jonka aikana paino putoaa rajusti ja tulee muutamassa kuukaudessa korkojen kera takaisin.

Jos todella haluat päästä reilusta ylipainostasi, lopeta laihdutus!

Sen sijaan tutki ruokapäiväkirjan avulla, mitä oikeasti syöt ja miten paljon ja tee muutokset terveelliseen ruokavalioon. Jos syöt terveellisesti n 2000 kcal pöivässä jatkuvasti ja harrastat löhes päivittäin liikuntaa, esim. parikymmentä minuuttia kävelyäkin on jo mainiota, vuodenkin aikana saat jo painoasi useita kiloja alas.

Kysymys on siitä päätöksestä, että haluat terveellisen, aktiivisen elämäntyylin, joka kestää loppuelämän ja johtaa pysyvään jopa usean kymmenen kilon painonpudotukseen.

Valinta on sinun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi