Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jeesus menee hermot tuon miehen kans!!

Vierailija
16.04.2011 |

Ihan varmana kuristan sen ku kotia tulee! Sano tossa 2h sitte että tulee kohta kotiin, vaan eipähän miestä näy!! Taidan huomenna hypätä linja-autoon ja ottaa vähän hermo lomaa tuosta ääliöstä! Onneksi ei oo vielä vauva syntyny, sehän tästä vielä puuttuiski! Kiitos, helpotti kun sai tänne purkaa taas vihaansa! :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä miesten sanomisia pitää osata tulkita. Kun mun mies sanoo, että menee myöhään se tulee 00-04 kotiin. Kun se ei oo myöhään, se tulee 22-04 kotiin. Ja ennen kuin joku viisastelee niin on ihan kunnon mies ja hyvä isä. Jos tulee myöhään kotiin tietää, että on oma vika ja se ei häiritse seuraavan päivän kuvioita.

Vierailija
2/6 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi pitää ottaa itelleen tollanen mies???

En vaan ymmärrä, että mikä siinä muka on niin vaikeeta pariskunnalle sopia yhteiset pelisäännöt tai sitten oppia vaan hyväksymään toinen ihminen sellainen kuin se on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jumalauta :D Mä en ymmärrä miksi pitää ylipäätään sopia/ ilmoitella kotiintuloaikoja, kunhan aamuun mennessä tulee kotiin.

Helppohan teillä ei tule olemaan kun vauva syntyy jos jo tuollaisesta vedät hernettä nokkaan.

Vierailija
4/6 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on viihteellä niin ei kai sitä nyt oikeesti tarvi minuutti kellon kanssa juosta rentoutumassa!

Vierailija
5/6 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihan pian" = n 2 h

"kohta" = 2-6 h

"mä tuun kyllä" = huomenna

:D

Vierailija
6/6 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jos sanoisi, että tuun tossa neljän-viiden maissa aamuyöstä niin vaimo vetäisi joka tapauksessa herneet nokkaan? Helpompaa sanoa sillä hetkellä noin,niin ei tarvi pilata sen hetkistä fiilistä puolison mäkätystä kuunnellessa

"ihan pian" = n 2 h "kohta" = 2-6 h "mä tuun kyllä" = huomenna :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi