Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mieheni on YRITTÄJÄ ja äänestää Vasemmistoliittoa

Vierailija
15.04.2011 |

Miettikää sitä! Kaikki eivät ole ahneita kapitalisteja, vaikka omaa firmaa pyörittäisivätkin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään ole kapitalisti vaikka yrittäjä olenkin. En silti todellakaan äänestä vasemmistoa.

Vierailija
2/8 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokoomus aja tavallisen (pien) yrittäjän asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja freelancerien puolesta.

Vierailija
4/8 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti pienyrittäjätkin leimataan automaattisesti kokoomuslaisiksi, vaikka Kokoomusta pk-yrittäjien asiat eivät kiinnosta lainkaan (paitsi vaalien alla tietty).

Itse olen sydämeltäni vasemmistolainen ja työllistyn mitä luultavimmin perustamalla yhden naisen pikkufirman. Ajattelen ihan omaa etuani äänestäessäni Vasemmistoliittoa: heidän tavoitteensa ovat lähellä omiani. En kannata hillitöntä talouskasvua vaan sitä, että pystyisin elättämään itseni tekemällä työtä, jota osaan.

Oikeistopuolueiden kovat arvot pelottavat. Sinänsä oikkarit ovat ihan sympaattisia ihmisiä mutta turbokapitalismi kauhistuttaa. Enkä myöskään usko loputtomaan talouskasvuun.

Vierailija
5/8 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yrittäjä joka ei voi sietää Kokoomusta!!

Miehen kanssa (myös yrittäjä) äänestetään joko vasemmistoliittoa tai demareita. Tänä vuonna tod.näk. vasureita, niillä oli pienyrittäjäohjelmakin tehty.

Ei tulisi mieleenikään äänestää kokoomusta, joka tekee pelkkää haittaa pienyrittäjälle, ja ajaa massiivisten miljardibisnesten etua.

Vierailija
6/8 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aika suuren yrityksen johdossa vaikuttaakin.

Minä itse äänestän myös vasemmistoa, koska tiedän, ettei suurimmalla osalla Suomessa ole asiat näin hyvin kuin meillä.

Niin ja ei ole verenperintöä, miehen koti kepulaisia ja minun kotini kokoomuslaisia.

Vierailija
7/8 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vasemmistolaisuus hänellä verenperintöä?

Hänen kotonaan politiikasta ei puhuta lainkaan. Ei ole mitään tietoa, miten hänen vanhempansa äänestävät. Jos äänestävät.

Vierailija
8/8 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi moni kannatti vasemmistoliittoa juuri sen takia, että he ajaisivat niiden kurjimpien asioita, ei itellä niin väliä.

Ja olisin voinut melkein lyödä vetoa kahden työkaverin puoluekannasta. Kokoomusta veikkasin, mutta vasemmistoliittoa he hehkuttivat.