Tässä teille pommi: juon alkoholia, koska haluan pysyä hoikkana!
Ja tää on ihan totta, voin olla koko päivän tosi pienellä ruoalla, kun aattelen, että saan illalla pari siideriä.
Kommentit (29)
Mutta tietysti täällä on paljon kunniakkaampaa syödä lääkkeitä.
etta suurin osa ihmisista nukahtaa ihan ilman mitaan kemiallista apua?
rapistuyt nopeamminkuin terveellisesti elävä.
Toivotaan, että se hoikkuus lohduttaa sua sittenkin vielä, kun olet rupsahtanut ja sairas.
Arvaas, millä mä pidän itseni hoikkana. Syön terveellisesti ja urheilen.
...ihan sulle ittelles! Takuulla joudut tulevaisuudessa kärsimään itse kehittelemäs pommin kanssa, valitettavasti :( Syöt liian vähän ruokaa ja saat liaan vähän tärkeitä ravintoaineita. Alkoholista saat tarvitsemasi energiamäärän. Ja kaksi pulloa siideriä joka ilta ei ole hyväksi! Yritä nyt ryhdistäytyä, ettet kuole liian nuorena ja saa kaikkia terveysongelmia.
kun joutuu siideriä juomaan pysyäkseen hoikkana. Minä vaan liikun ja syön terveellisesti. Ja jos haluan voin ottaa siiderin tai pari joskus..
3 vkon kuuri piti olla. Viikon aikana huomasin, että ripuliahan nämä aiheuttaa ja heitinpä pois sitten.
Ap:lle terkkuja, että tupakka pitää muuten hoikempana ko alkoholi, veä siis sätkää lisäksi. ;)
piri on maailman paras laihdustuslääke. Suosittelen ap:lle.
oon sen verran kärryillä, että tiedä, että pieni alkoholiannos ei ole kropalle vaarallista(päinvastoin) mutta tupakka taas on.
Noiden sidukoiden takiako?