Tässä teille pommi: juon alkoholia, koska haluan pysyä hoikkana!
Ja tää on ihan totta, voin olla koko päivän tosi pienellä ruoalla, kun aattelen, että saan illalla pari siideriä.
Kommentit (29)
Kyllä se laihuus ja alkoholi on tuon arvoista!
Minäpä syön ulostelääkkeitä pysyäkseni hoikkana.
Kyllä se laihuus ja alkoholi on tuon arvoista!
Minäpä syön ulostelääkkeitä pysyäkseni hoikkana.
Jos juot pari siideriä kerran viikossa pysyäksesi hoikkana, niin et ole edes riskikulutuksen alarajoilla. Päivittäin tuo tapa voi olla ikävämpi juttu.
onpa pommi, hah :)
en tiedä, hoikka ainakin oon ja se riittää mulle.
tärkeämpää pysyä hoikkana ja aliravittuna kuin syödä terveellisesti? Juot varmaan joka päivä siideriä? Montako pulloa sinun pitää juoda, jotta maltat olla päivän syömättä? Ja seuraavana päivänä täytyy taas ottaa siideriä ettei tule syötyä krapulaansa??
Onko terveellisempää syödä itsensä ylipainoiseksi. Mä oon tällainen, mulla on vaan nää kaksi vaihtoehtoa.
ja mieluiten pitkin päivää pikkaisen. On koko ajan vähän kivempi olo, paitsi joskus iltapäivisin saatan väsähtää. Mutta silloinkin auttaa kun vähän tissuttelen lisää.
En mä syö paljon mitään koko päivänä mutta vodkaa yms. juon kyllä.
Ja ihan laihana olen pysynyt ja elämääni olen tyytyväinen.
aivan sama mulle, humalassa en halua olla. Haluan vaan pitää ruokahaluni kurissa.
-ap
raoistuyt nopeamminkuin terveellisesti elävä.
Mä olenkin miettinyt, mikä on mun hoikkuuteni salaisuus. Selvisipä sekin, kiitos palstan :)
jätät nekin juomatta niin laihdut vielä enemmän :)
monta vuotta, aamupalakin oli monesti siideri, ja oli hyvin hoikka. Mutta noin 5-kymppisena siitakin tuli pullea tati, ja lisaksi raukka on tietysti (ollut jo vuosikymmenia) alkoholisti, joka on juonut perheensa, tyonsa, asuntonsa jne... Eli onnea valitsemallasi tiella.
ligt siiderissä eí ole suunnattomasti kaloreita.Tässä mitä mä nyt juon on 25 kcal/100ml.
...ihan sulle ittelles! Takuulla joudut tulevaisuudessa kärsimään itse kehittelemäs pommin kanssa, valitettavasti :( Syöt liian vähän ruokaa ja saat liaan vähän tärkeitä ravintoaineita. Alkoholista saat tarvitsemasi energiamäärän. Ja kaksi pulloa siideriä joka ilta ei ole hyväksi! Yritä nyt ryhdistäytyä, ettet kuole liian nuorena ja saa kaikkia terveysongelmia.
Mutta tietysti täällä on paljon kunniakkaampaa syödä lääkkeitä.
Mutta tietysti täällä on paljon kunniakkaampaa syödä lääkkeitä.
etta suurin osa ihmisista nukahtaa ihan ilman mitaan kemiallista apua?
Ihan selkeesti näkyy, jos en juo - silloin syön.