Kumma miten sisarukset voi kasvaa eri tahtiin!
Lapset on 1,5-vuotias ja 6-vuotias, painavat saman verran. Käyttävät toistensa sukkia ja paitoja ristiin, housut sentään on eri kokoa. Saa nähdä, minkälainen kokoero on aikuisena. Ja samalla tavalla on hoidettu ja ruokittu molemmat, samat vanhemmat.
Kommentit (7)
ja vanhin ja nuorin käyttävät jo samoja vaatteita.
Kasvavat myös ihan eritahtiin. Nyt ovat seitsemän vuotiaita. Tyttö on veljeään 5 cm pidempi, joten housut varsikin voidaan kierrättää. Veljellä taas jalka on pari kolme numeroa isompi, ja taas voidaan kierrättää.
Kuopus, juuri täyttänyt 4v, käyttää veljensä vaattaita, jotka ovat menneet veljelle 5-6 vuotiaana. Jalka on molemmilla pojilla samankokoinen....
Lapset on 1,5-vuotias ja 6-vuotias, painavat saman verran. Käyttävät toistensa sukkia ja paitoja ristiin, housut sentään on eri kokoa. Saa nähdä, minkälainen kokoero on aikuisena. Ja samalla tavalla on hoidettu ja ruokittu molemmat, samat vanhemmat.
paljonko sun lapset sitten painaa? mä oon ihmetellyt, kun meidän 1,5v ja 3v painaa saman verran:D
Ikäeroa tosin "vain" 3 v, mutta saman painoisia ovat. Isoveli on vähän pidempi. Paidoissa käyttävät samaa kokoa, housuissa perättäisiä kokoja. Kätevästi voidaan pitää samoja kurahousuja. Kengännumerossa vain 2 pykälän ero.
Eivät kai kuitenkaan yhtä pitkiä? Ymmärrän tuon tilanteen hyvin, hoikalle menee pitkään pienemmät vaattteet ja paksummalle taas pitää olla isompaa. 1 vuotiaan painonkehitys ehtii kuitenkin vielä tasottumaan.
paljonko sun lapset sitten painaa? mä oon ihmetellyt, kun meidän 1,5v ja 3v painaa saman verran:D
Pidempi on varmaan 118-senttinen, pätkempi jonkun reilut 90 cm.
ap
Eroa on koko ajan ollut max 2 senttiä ja 500 grammaa.
Ja nämä on adoptiolapsia!