Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähän kotiäitinä olemisen ilonaiheita ja hyviä puolia! :)

Vierailija
15.04.2011 |

Jokainen kotona lasta hoitava on varmasti täysin selvillä niistä vähemmän hyvistä puolista mitä siihen sisältyy, joten kerätäänpäs tähän niitä hyviä puolia! :)

Omat ilonaiheeni

- tietenkin se, että saa hoitaa omaa lastaan ja olla hänen kanssaan

- päivärytmistä saa itse päättää

- olen voinut tarjota lapselle hyvän suhteen kaukana asuviin isovanhempiin, joita hän ei muuten näkisi kuin pitemmillä lomilla. Nyt hän on saanut nauttia heidän seurastaan melkein kerran kuussa. Minä koen tämän tärkeäksi.

- lapsen kautta saa itsekin paljon uusia kavereita ja ystäviäkin, joihin ei ehkä koskaan muuten olisi tutustunut. Sosiaalinen elämä on vilkasta.

- kaikki krempat, jotka töissä vaivasivat (niska- ja hartiasäryt, hampaiden narskuttelu öisin) ovat hävinneet ja olen muutenkin tosi terve nykyään

- toinen lapsi syntyy pian, ja olen nauttinut raskausajasta aivan eri tavalla, kun olen saanut olla kotona. Esikoisen raskaudessa oli paljon kremppaa ja vaivaa, tässä toisessa ei mitään, koska olen voinut ottaa rauhallisemmin kun siihen on ollut tarvetta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oletan, että jokaisella tähän ketjuun vastanneella on lapsia. Jokainen teistä on siis ollut myös kotona hoitamassa lastaan = kotiäiti. Eikö teillä jäänyt tuosta ajasta mitään myönteisiä muistoja? Eikö ollut mitään, mistä nautitte tuolloin? Hirveän surullista, jos näin on. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla