Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos KD yllättääkin ja saa huomattavasti enemmän

Vierailija
15.04.2011 |

paikkoja kuin ennen? :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset onneksi vielä ajattelee omilla aivoillaan ja se pieni hihhulijoukko ei nosta kristillisiä yhtään mihinkään.

Vierailija
2/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että Suomalaiset kristityt on nyt heränny puolustaan omia arvojaan!Meiltä lähti äänet Päivi Räsäselle=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristittyjen arvot, siis tarkoitan nyt näitä KD:n äänestäjiä. Sen sijaan, että puhuttaisiin lähimmäisenrakkaudesta ja armosta, puhutaankin homojen oikeuksien rajaamisesta. Onpa se jopa kynnyskysymys hallitukseen menossa.

Ehkä vuorisaarna ja Jeesuksen keskeisin sanoma ei enää kuulukaan 2000-luvulle?

Vierailija
4/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset onneksi vielä ajattelee omilla aivoillaan ja se pieni hihhulijoukko ei nosta kristillisiä yhtään mihinkään.

mitä toistetaan kuin mantraa=)mikä sinä olet sanomaan,etten käytä aivojani??Tunnetko minut?Etkö sinäkin arvojesi pohjalta äänestä??

Vierailija
5/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristittyjen arvot, siis tarkoitan nyt näitä KD:n äänestäjiä. Sen sijaan, että puhuttaisiin lähimmäisenrakkaudesta ja armosta, puhutaankin homojen oikeuksien rajaamisesta. Onpa se jopa kynnyskysymys hallitukseen menossa.

Ehkä vuorisaarna ja Jeesuksen keskeisin sanoma ei enää kuulukaan 2000-luvulle?

KD:n äänestäjät eivät yleensä vastaa.

Vierailija
6/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristittyjen arvot, siis tarkoitan nyt näitä KD:n äänestäjiä. Sen sijaan, että puhuttaisiin lähimmäisenrakkaudesta ja armosta, puhutaankin homojen oikeuksien rajaamisesta. Onpa se jopa kynnyskysymys hallitukseen menossa. Ehkä vuorisaarna ja Jeesuksen keskeisin sanoma ei enää kuulukaan 2000-luvulle?

sanoo sana...uskovan arvot kun perustuvat raamattuun ja siltä pohjalta pohditaan elämää.Avioliitto on naisen ja miehen välinen instituutio.

Vierailija
7/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristittyjen arvot, siis tarkoitan nyt näitä KD:n äänestäjiä. Sen sijaan, että puhuttaisiin lähimmäisenrakkaudesta ja armosta, puhutaankin homojen oikeuksien rajaamisesta. Onpa se jopa kynnyskysymys hallitukseen menossa. Ehkä vuorisaarna ja Jeesuksen keskeisin sanoma ei enää kuulukaan 2000-luvulle?

sanoo sana...uskovan arvot kun perustuvat raamattuun ja siltä pohjalta pohditaan elämää.Avioliitto on naisen ja miehen välinen instituutio.

mutta KD ei kyllä ole kauheasti onnistunut välittämään näitä arvoja politiikkaan. Homojen asioihin puuttuminen tuntuu tärkeämmältä.

Mä en edes käsitä, miksi KD on niin fiksoitunut homoihin. Eihän heidän tarvitse mennä homoliittoon, hyvänen aika! Jättäköön sen oikeuden harjoittaminen niille, jotka sitä kaipaavat.

Vierailija
8/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä toistetaan kuin mantraa=)mikä sinä olet sanomaan,etten käytä aivojani??Tunnetko minut?Etkö sinäkin arvojesi pohjalta äänestä??

Vanhan testamentin aikaan sä olisit ollut valtavirtaa, mutta nykyään ei vaan ajatella niinkuin sä ajattelet. Se on väärin ja kaikkia ihmisoikeuksia, tasa-arvoa yms. vastaan. Sä ja te muut hihhulit olette oikeasti väärässä.

Vierailija
9/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulos on näkyvillä.MIKSI homot vaativat kirkkovihkimistä?Jumala ei siunaa syntiä,homous on synti RAAMATUSSA.Lue ennenkuin kirjoitat tänne,joohan?KYLLÄ UUSI TESTAMENTTI TUOMITSEE HOMOUDEN HARJOITTAMISEN

Vierailija
10/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulos on näkyvillä.MIKSI homot vaativat kirkkovihkimistä?Jumala ei siunaa syntiä,homous on synti RAAMATUSSA.Lue ennenkuin kirjoitat tänne,joohan?KYLLÄ UUSI TESTAMENTTI TUOMITSEE HOMOUDEN HARJOITTAMISEN

eivät vaadi kirkkovihkimystä, tässä on nyt kyse siitä, että homot haluavat oikeuden avioliittoon, ei pelkkään rekisteröityyn parisuhteeseen.

Valtio ei voi päättää kirkon puolesta, joten näissä vaaleissa ei todellakaan ole kyse homojen kirkkovihkimisestä.

Uusi testamentti voi tuomita homouden harjoittamisen, mutta onko se sen keskeisin sanoma? Susta on? Jeesus ei kyllä sano homoista sanaakaan.

Uudessa testamentissa kehotetaan myös naisia peittämään hiuksensa. Peitätkö sinä? Oletko laiminlyönyt tätä sääntöä?

Miksi muuten sinun uskontosi sääntöjen pitäisi pyörittää koko yhteiskuntaa? Sinä voit jättää homostelematta homoille, mutta anna heille toki siihen mahdollisuus.

Vierailija
11/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit jättää homostelematta homoille, mutta anna heille toki siihen mahdollisuus.

että sinä voit jättää homostelun homoille.

Vierailija
12/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en viitsi kanssasi vääntää,olet täynnä omaa vihaasi ja fraaseja=)Varmasti tiedät että KOKO UUSI TESTAMENTTI ON JUMALAN SANAA.Mun yksi parhaimmista ystävistä on homo.Hän on yksinkertasesti todennut että homoelämä on tosi haureellista ja rikkovaa,siksi nykyään pysyy erossa siitä.Länsimaiset maat perustavat ihmiskäsityksensä kristilliselle pohjalle,tiesitkö?Ja miksi minun mielipiteeni sua noin hermostuttaa?Toki mullakin saa olla omani,niinkuin sulla,se on demokratiaa!Siunattua päivää sulle=)

Vierailija
13/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en viitsi kanssasi vääntää,olet täynnä omaa vihaasi ja fraaseja=)Varmasti tiedät että KOKO UUSI TESTAMENTTI ON JUMALAN SANAA.Mun yksi parhaimmista ystävistä on homo.Hän on yksinkertasesti todennut että homoelämä on tosi haureellista ja rikkovaa,siksi nykyään pysyy erossa siitä.Länsimaiset maat perustavat ihmiskäsityksensä kristilliselle pohjalle,tiesitkö?Ja miksi minun mielipiteeni sua noin hermostuttaa?Toki mullakin saa olla omani,niinkuin sulla,se on demokratiaa!Siunattua päivää sulle=)

et peitä hiuksiasi, kun sekin neuvotaan uudessa testamentissa ja on jumalan sanaa?

Mullakin on homoystäviä, eikä kukaan heistä ole kertonut homoelämän olevan haureellista ja rikkovaa.

Sinun mielipiteesi pohjalta poljetaan toisten ihmisten ihmisoikeuksia.

Länsimaiset maat perustavat ihmiskäsityksensä kristilliselle pohjalle, mutta juuri kristinuskon humanismille, ei tuolle sortamiselle, jota itse kannatat.

Olet siinä mielessä tyypillinen kantasi edustaja, että et vastaa kysymyksiin ja argumentoit käyttämällä capslockia.

Vierailija
14/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon perustanut koko elämäni sille, että otan asioista selvää. Entä itse?

Vierailija
15/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä löydät vastauksen.Jos haluat riidellä,valitettavasti en koe tarvetta siihen nyt,tosin vastaukseni ei sua tyydyt joten olen pahoillani!

Vierailija
16/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa sanaa sieltä löydät vastauksen.Jos haluat riidellä,valitettavasti en koe tarvetta siihen nyt,tosin vastaukseni ei sua tyydyt joten olen pahoillani!

sinun ei tarvtise peittää hiuksiasi, vaikka Paavali niin kehottaa.

Ei tyydytä, koska sä et vastaa mulle. Se johtuu siitä, että et itsekään tiedä vastausta, toistelet vain asioita, jotka sulle on opetettu. Et edes uskalla ajatella, miksi tämä hiusten peittäminen ei olekaan nostettu niin tärkeäksi kuin homokysymys, vaikka UT onkin kokonaisuudessaan Jumalan sanaa ja sitä sen takia pitää noudattaa.

En halua riidellä, haluan vastauksen, mutta ilmeisesti susta ei ole sitä antamaan.

Vierailija
17/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla oikeus mielipiteeseen.Minulla oikeus mielipiteeseen=DEMOKRATIA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän