Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne ketään joka äänestäisi persuja..

Vierailija
14.04.2011 |

..mutta olenkin sivistynyt ihminen ja olen vain muiden sellaisten kanssa tekemisissä :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei siihen mitään erityistä sivistystä mun mielestä tarvita.

Vierailija
2/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitut sä oo sivistynyttä nähnytkään, vaikka äänestäisit ärkoopeetä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olenkin biologi ja kuten suurin osa ystävistäkin. Ja miehen suku ruotsinkielinen (joista muuten yksikään ei äänestä rkp:tä).

Vierailija
4/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tunne ketään joka äänestäisi persuja.

Vierailija
5/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustaa,vasemmistoliittoa, rkp:tä tai kristillisiä

Vierailija
6/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitut sä oo sivistynyttä nähnytkään, vaikka äänestäisit ärkoopeetä

Juuri tuollaisia nuo persulaiset on, käyttävät v-sanaa joka käänteessä, räkivät pitkin katuja ja ovat niiiin katkeria yhteiskunnalle kun eihän se mitenkään voi olla oma vika että elämässä menee huonosti. Kaikkihan on maahanmuuttajien vika..

Vierailija
7/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyl varmaan kehtais sanookaan

Vierailija
8/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja :(

Vierailija
9/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti niitä tulee silti taatusti äänestämään moni. Mä uskon edelleen että aika ison kannatuksen saavat ja sen kanssa on sitten vaan elettävä.

Vierailija
10/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myöskään tunne ketään, joka ei päivittelisi persuja

Vierailija
11/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaa ajaa Suomen konkurssiin. Minä ja kaikki tuttavani sekä sukulaiseni ollaan Suomen puolella äänestäen nimenomaan perussuomalaisia. Tiedän tällä hetkellä ainakin 125 ihmisen äänestävän takuuvarmasti perussuomalaisia ja se on jo paljon se.

Vierailija
12/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tällä hetkellä ainakin 125 ihmisen äänestävän takuuvarmasti perussuomalaisia ja se on jo paljon se.

Mä en tiedä kenestäkään tuttavastani ketä ne äänestää. Meilläpäin ollaan aikalailla sitä mieltä että nää on yksityisasioita. Jollet sitten ole mukana jossain puoluetoiminnassa on käynyt niin, että messuat niin agressiivisesti persuista, ettei ihmiset uskalla muuta kuin myönnellä.

Vierailija
13/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta olenkin sivistynyt ihminen ja olen vain muiden sellaisten kanssa tekemisissä :)

Aivopesty luuseri olet. Heikko ihminen, joka nielee valmiit poliittiset mantrat Käteisen hokemana :D

Vierailija
14/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt... Enpä taida olla, kun ääni menee persuille. Mutta taidan tuntea kaikkien puolueiden kannattajia. Hmm.. RKP:stä en kyllä ole varma.

Mitä kertoo ihmisen sivistys tasosta se, että puoluekannan perusteella tuomitaan sivistymättömäksi? (ehkä jopa tyhmäksi?)

Vierailija
15/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan tunne ketään joka äänestäisi persuja, mutta silti persut ovat vaalien suurin voittaja.

Vierailija
16/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoida tuota persujen logoa, jonka sinikeltaista värivalintaa jo aamulla ihasteltiin. Siis tossahan lukee isolla hienosti Perus-Ääs :D. Et eikö riitä että puolueen nimestä vääntyy melkein perse, sitten pitää se vielä logoonkin tunkea.

Vierailija
17/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaan kukaan ei ilkeä myöntää. Itse äänestin vihreitä, samoin puolisoni. Sisareni äänestää vassareita, sen tiedän, ja äitini varmaan perinteittensä vuoksi kepua.

Mutta kellekään ei tulisi mieleenkään hypätä vennamosoinilaisten kelkkaan.

Vierailija
18/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosionomi ja työskentelen lasten parissa, hetken olen vielä kotona lasteni kanssa ennen kuin varma työpaikkani kutsuu taas.

Mieheni toimii ohjelmistosuunnittelijana keskisuuressa firmassa.

Lapsemme ovat 2-12- vuotiaita. Pienimmäiset ovat tällähetkellä kotihoidossa, mutta menevät tuttuun pk:hon kunhan isommaksi kasvavat.

Isommat lapset koulussa ja keskiarvot välitodistukessa molemmilla olivat vähän päälle yhdeksän.

Tärkein asia elämässäni on perheeni. Sen yli ei mikään eikä kukaan kävele ilman että minä ärähdän.

Muut arvoni ovat suvatsevaisuus, ihmisarvo, tasa-arvo ja suomalaisuus.

No niin, nyt tunnette edes yhden persun =)

Vierailija
19/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jopa puolueen jäsen. Ja akateeminen lopputukinto matemaattis-luonnontieteellisestä.

Itse en äänestäisi. Jos ne voittaisivat, niin taitaisin muuttaa muualle.

Vierailija
20/20 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosionomi ja työskentelen lasten parissa, hetken olen vielä kotona lasteni kanssa ennen kuin varma työpaikkani kutsuu taas.

Mieheni toimii ohjelmistosuunnittelijana keskisuuressa firmassa.

Lapsemme ovat 2-12- vuotiaita. Pienimmäiset ovat tällähetkellä kotihoidossa, mutta menevät tuttuun pk:hon kunhan isommaksi kasvavat.

Isommat lapset koulussa ja keskiarvot välitodistukessa molemmilla olivat vähän päälle yhdeksän.

Tärkein asia elämässäni on perheeni. Sen yli ei mikään eikä kukaan kävele ilman että minä ärähdän.

Muut arvoni ovat suvatsevaisuus, ihmisarvo, tasa-arvo ja suomalaisuus.

No niin, nyt tunnette edes yhden persun =)

Sulta unohtu signeeraus: "Olen tatuoitu jätkä!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän