Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ANTEEKSI tökeryyteni, mutta onko lestadiolaisilla multisynnyttäjillä

Vierailija
14.04.2011 |

ihan väljät pimpit? Ovatko miehet tyytyväisiä tarjontaan? Ja sit sellainen, että lest. tuttuni ja monet muut l:t on vain muutaman kuukauden raskaudettomana lasten välissä. Onko lestadiolaiset tosi hedelmällisiä vai onko niillä ihan koko ajan seksiä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää viitsikö kirjoittaa ihan mitä soopaa vain. Saattaa joihinkin mennä täydestä.

Vierailija
22/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään velvollisuutta antaa tai ettei me saada kieltäytyä jos mies haluaa. Tai ettei saatais harrastaa itsetyydytystä, tottakai saa! Ihan normaaleja ihmisiä me ollaan, sekstaillaan sillon ku molempia haluttaa! Ei me vaimot olla mitenkään tossun alla. Mulla on ihana mies joka ei koskaan pakota mua antamaan, jos ei halut kohtaa. Toki voin suullani antaa miehelle nautinnon sillon kun ei ihtiä nappaa (ja niin voi miehenikin). Mutta sekin siis tulee mun omasta tahdosta ja nautin siitä! On se monen niin vaikea ymmärtää että tasavertasia mekin liitoissa ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma, mutta kyllä kai lestadiolaisetkin tekevät lapsensa ihan perinteisellä menetelmällä.

Se taas merkitsee sitä, että seksiä nähtävästi harrastetaan kohtuullisen ahkerasti.

Edelleen loogisesti päätellen ilmeisesti se jonkin verran väljentynytkin p... kelpaa miehille.

Tai jospa lestadiolaismiehillä onkin isommat vehkeet täyttämään isommankin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme