Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana olevat ! vältätkö

Vierailija
14.04.2011 |

meikkiä ja muita ihonhoitotuotteita? kun mediassa ollut niin paljon siitä kuinka haitallista on meikata ja käyttää hajustettuja vartalovoiteita, kun kemikaalit imeytyy ihon läpi lapseen ???

tuntuu että ei voisi käyttää mitään voiteita ja mulla kuitenkin kuiva iho joka kaipaa voitelua...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole mikään maaleissa kulkeva taulu. Tänään meikkinä on pelkkä ripsari, eilen oli myös phjustus ja toissapäivänä taisi olla rajauksetkin. Hajustamattomia voiteita käytän pääasiassa, mutta joskus rasvaan ihoa myös tuoksulla. Riippuu niin siitä mikä purkki sattuu olemaan lähimpänä.

Vierailija
2/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt ihan samanlaista elämää kuin ennen raskauttakin. Toki alkoholin ja jotkut lääkkeet olen jättänyt pois. Muutoin olen syönyt, juonut, meikannut ja elänyt aivan samanlaista elämää kuin ennenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan neuvolan ohjeisiin.

Vierailija
4/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan neuvolan ohjeisiin.

ole neuvolasta kysellyt enkä kysele vieläkään.

en käytä meikkejä mutta pesen kaupassa tarkoitetuilla kasvojen pesuaineilla naaman. ja finneihin tarvittaessa jotain täsmävoidetta tms..

Vierailija
5/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin aikaisemmin. Meikkaan aika vähän. Lopetin tuossa viime syksynä kaupan ja apteekin kosteusvoiteiden käytön, koska nehän ovat suurimmaksi osaksi raakaöljyä.

Jos mietityttää, niin suosittelen sullekin kookos- ja oliiviöljyä ihonhoitoon. Oliiviöljyä käytän ihon rasvaamiseen, oliiviöljyä peseytymiseen ja ihon kuorimiseen (sekoitan oliiviöljyyn merisuolaa ja kuorin sillä).

Mullakin on tosi kuiva iho.

Vierailija
6/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediassa nyt esitetään mitä tahansa. Luotan neuvolan ohjeisiin.

että ainakin Tanskassa suositellaan kosmetiikan käytön minimoimista, siis terveydenhuolto suosittaa.

Vierailija
7/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt odotusaikana luovuin Veetin karvanpoistoaineesta. Käytän muuten viikottain tonne alapäänalueelle. Nyt vaan sheivaillaan(

Vierailija
8/8 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten blondaamisen kyllä lakkasin, mutta en vetyperoksidin mahdollisten vaikutusten sikiölle vuoksi vaan sen takia, että raskausaikana riski saada valkaisusta puolikalju on erityisen suuri.

Meikistä ja muusta kosmetiikasta ihon läpi imeytyvien haitallisten kemikaalien määrä on niin mitättömän pieni, että se taannoinen mediahaloo oli sanalla sanoen turhaa panikointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän