Hopeshampoon käyttö, voiko sillä pestä
useampana päivänä peräkkäin vai vaan kerran pari kuukaudessa? Ohjeita ei tossa ole jonka kampaamosta ostin enkä siellä tajunnu kysyä.
Auttakaa tyhmää jos joku tietää!=)
Kommentit (6)
Mun kaveri pesee sillä pari kertaa viikossa, mä parin viikon välein
kiitti teille. Keltaisuutta ja punaisuutta yritän poistaa kun omatoimisesti vaalensin hiuksia. Eilen kokeilin shampoota ja tosi hyvin kyllä hävis noi pigmentit jo ekan kerran jälkeen mut ei kuitenkaan täysin!
On vaaleat, kellertävät houkset luonnostaan, ja kun käytän hopeashampoota n. Kerran viikossa, sävy on muuttunut kauniimman vaaleaksi. samoin harmaahiuksisen äitini houkset ovat tosi kauniin hopean harmaat hopeashampoon avulla.
Edellinen tarkoitti ihan hiuksia eikä houksia.
kuinka sävyttävää shampoota käytät. Mitä tummemman violettia ainetta, sitä suurempi tuhkavaikutus. Itse platinablondiaikoina käytin L'Oréalin hopeashampoota (ihan tummaa = supertehokasta) joka toinen päivä sekoitettuna rakennepaikkaavaan shampoohon, päivittäin käytettynä tukasta tuli sinertävänharmaa.
Vain pari kertaa kuukaudessa käytettynä hopeashampoosta ei ole mitään hyötyä, jos siis valkoista tukkaa tavoittelet. Mikäli haluat vain häivyttää punapigmenttiä, kerran pari viikossa riittänee.
Muista käyttää hyvää hoitoainetta ja mielellään myös kosteuttavia leave-in -tuotteita, hopeashampoo kuivattaa hiusta erittäin paljon! Mulla meni välillä ihan hampuksi. Hiusystävällisempi vaihtoehto hopeashampoolle on marketeistakin saatavat värivaahdot!
sitä voi käsittääkseni käyttä kuinka usein haluaa, mutta kannattaa jättää n 3 minuutiks, että tehoaa. mun tyttäret käyttää sitä, kielsin joka pesulla, vaan kerran viikossa.