Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulaja Marion Rung naimisiin 22-vuotta nuoremman miehen kanssa...

Vierailija
14.04.2011 |

Marion Rung on näemmä kiirehtinyt naimisiin "nuoren" sulhasensa kanssa. Mikähän kaveri tämä uusi siippa on oikein miehiään?!

Onko tämä tuore vihitty siippa tämä hänen managerinaan häärivä mies? Toivon Marionille onnea, mutta toivottavasti ei vaan joudu pettymään.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1312754/marion-rung-na…

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marion Rungin Katri Helenaan, jonka managerina toimii Liimatainen. Näistä kahdestahan ja heidän suhteensa laadustahan on huhuttu viime aikoina.

Olen ymmärtänyt, että Rung tosiaan olisi seukannut (ja nyt siis ilmeisesti mennyt myös naimisiin) managerinsa (etu nimi alkanee K-kirjaimella) kanssa.

Jossakin on lukenut, että tämä mies olisi entinen bussikuski (?) tms ja jo monesti naimisissa ollut, usean lapsen isä? Korjatkaa jos olen väärässä... Joka tapauksessa nopeaa on toiminta ollut.

Katri Helenan ja Liimataisen välillä ei ole muuta kuin työsuhde ja tiedotusvälineiden synnyttämä kohu, joka tuntuu erityisesti varmaan Kantri Helunasta mairittelevalta...

Vierailija
2/12 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marion meni kihloihin uuden rakkaansa kanssa jo viime kesän lopulla, mutta asia tuli julkisuuteen vasta tammikuussa.

http://www.voice.fi/index.php?mw=&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=2…

Katri Helenasta ja Tommista, jos kyseessä on vain työsuhde, kummasti täytyy managerin juosta 65-vuotiaan, erittäin kokeneen musiikin ammattilaisen kanssa joka paikassa, mm. Idolsin kulisseissa Katrin toimiessa tuomarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelussa Marion kertoi tunteneensa miehensä jo pitkään, pitkän tuttavuuden jälkeen heillä vain välähti.

Vierailija
4/12 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marion itse on syntynyt 1945, tuore mies siis 22 vuoden ikäerosta pääteltynä 1967.

Epäilen suuresti Tommi Liimataisen ja Marionin tavoin myös 1945 syntyneen Katri Helenan suhdetta vain mielikuvituksen tuotteeksi. Mitä mummoikäinen mamma voi tarjota kolmekymppiselle kundille? Äitihahmon?

Vierailija
5/12 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaus tunne ikäeroja eikä muitakaan rajoja,olet jo kokenut paljon,joten et varmaan tyhjäpäiseen hairahtanut,olen lähes samaa ikäluokka oleva mummeli Kainuusta,aina olen hurmaantunut laulustasi,olet mahtava ,kiitos niistä hetkistä joita olen musiikkisi parissa saanut viettää! Jatka ja onittelut teille molemmille!

Vierailija
6/12 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikä tai ikäero. Vaan kuka on tämä ihminen, se ihmisiä kiinnostaa. Marionille toivoisi kypsää aiku8ista ihmistä rinnalle. Tarina jo kertoo, että tämä nykyinen ei olisi fiksu aikuinen mies, vaan jotain aivan päinvastaista... Keikkoja ei ainakaan kovin näytä olevan, töitä siis. Sensijaan ikätoverit Katri H ja Paula K tahkoavat joka puolella, töitä tuntuu riittävän eläkeiässä olevilla ladyilla.Marion on heistä kuitenkin se kansainvälisin saavutuksineen.Marionille toivoisi kahden avioeron ja miehen kuoleman jälkeen jotain oikein hyvää! Kaarina

Vierailija
7/12 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa 23 v. Marion on ollut lapsenlikkana v.-69 syntyneelle kaverille ja siitä se " pitkä tuttavuus" ...

Vierailija
8/12 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh, Marion kukoistaa ja on onnellinen. Keikkojakin tuntuu olevan aika paljon..turha tuollaisia ihme tarinoita on alkaa selittelemään.

Vierailija
9/12 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiri sortui tuohon, Niinistö myös jne.

Jokaisen kannattaisi pystellä vaan oman vuosikertansa parissa.

Vierailija
10/12 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä lie ainakin osittain taustalla se, että Marion joutui traagisesti luopumaan elämänsä suurimmasta rakkaudesta kihlattunsa kuoltua syöpään ja nyt sitten epätoivoisesti etsitään siihen tyhjäksi jääneelle paikalle varamiestä ja todistellaan siinä samalla muille, että "kyllä minä vielä kelpaan nuoremmillekin".

Eihän tuo ikä sinänsä ole muuta kuin numero, mutta sitä vaan mietin, onko tuo "rakkaus" kuinka kestävää, aitoa ja molemminpuolista? Jostakin muistelisin mahdollisesti lukeneeni tästä sulhosta vähemmän mairittelevia juttuja? Tiedä sitten onko edes sama mies kyseessä...?

Vierailija
11/12 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset kirjoittanut, että MR meni namisiin rakastamansa miehen kanssa?

Taidat olla aika sovinnainen ja henkisesti kankea ihminen ... Joka tapauksessa avauksesi kertoi enemmän sinusta kuin Rungista ja hänen miehestään. Sekö oli tarkoituksesi?

Vierailija
12/12 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marion Rungin Katri Helenaan, jonka managerina toimii Liimatainen. Näistä kahdestahan ja heidän suhteensa laadustahan on huhuttu viime aikoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän