Hormonikierukka ja haluttomuus?
Hormonikierukka asennettu minulle kaksi kuukautta sitten ja halut loppuivat kuin seinään. Aiemmin minä olen ollut se halukkaampi osapuoli, mutta nyt en syty millään. En edes masturboi, vaikka sekin on aiemmin kuulunut seksuaalisuuteeni.
Tällä hetkellä tuntuu siltä, että voisin elää ilman seksiä, miestä ja läheisyyttä koko loppuelämäni.
Onko muilla palstalaisilla mitään kokemuksia tästä?
Kommentit (4)
Kyllä ottaa päähän. Mulle laitettiin Mirena syyskuussa ja todellakin kaikki halut ovat kadonneet. Eikä mullekaan maistu mitkään omat sormileikit niinkuin aikaisemmin ja viimeisetkin villit unet ovat kadonneet. Heti asentamisen jälkeen oli kaksi aivan hillittömän hornyä yötä. Näin aivan ihanan levottomia unia ja sain molempina öinä orgasmin KUUSI kertaa. Olin aivan onnessani jo pelkästä ajatuksesta parisuhteen paranemisen ja seksielämän elpymisen vuoksi. Mutta eipä ei, enää en tiedä miten välttelisin miestäni, ei huvita ni ei huvita, halut ovat aivan täysin kadonneet, vaikka lääkärikin toisin lupaili.
vaikka olen aiemmin ollut se, joka vonkaa : (
Toisaalta, se on hyvä, etten enää joudu vonkaamaan, sillä meillä mies on se, joka haluaa vähemmän.
Ap
josko kohtalontovereita olisi hereillä...
Tosin aavistelin että näin tulee käymään, samoin kuin pillereiden kanssa. Mutta vuodot ovat olemattomat, siksi pidän tämän. Oikeastaan aika mukavaa ja helppoa kun seksi ei tule mieleen.