Lue keskustelun säännöt.
Soinin LOISTAVAN puheen päälle ääninauhahäiriötä Maikkarilla!!!
13.04.2011 |
Ja yleisössä istuu kokkari-keskusta-linjalla pönöttäjiä vino rivi!
Onko Suomikin todella näin korruptoitunut?!
TÖRKEÄÄ MAIKKARILTA!! =O
Kommentit (2)
Kysymys: Onko Suomessa mielestäsi liikaa ulkomaalaisia?
Soini: Ei tietenkään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ap.
Ps. Hyvä Jutta Urpilainen, joka huomattaa yleisön puolueellisuudesta!!! Hienoa Jutta!! =D (En yleensä ole mikään Jutta-fani, mutta nyt UPEAA työtä Jutalta!)