Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tiedän että anopillani on salainen suhde.
29.03.2011 |
Kertoi siitä mulle itse. Ei ole omille lapsilleen kertonut, eli myöskään mieheni ei tiedä tästä.
Anoppi on yhä naimisissa appiukkoni kanssa, mutta ei todellakaan mitenkään onnellisesti.
Ei kai mulla ole mitään velvollisuuksia sekaantua asiaan yhtään enempää? Unohdan vaan että edes tiedän koko asiasta.
Miehelleni vähän vihjailin ja kyselin että mitäs jos mutsillasi olisikin joku toinen. Ei ollut pätkän vertaa kiinnostunut, joten en paljastanut anoppia. Itsehän sählää mitä sählää, aikuinen ihminen. Appiukkoa käy vähän sääliksi, mutta toisaalta ei niillä avioparina ole enää yhtään mitään yhteistä.
Tällaista pohdiskelua... oisko AV-raadilla mielipiteitä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mun anoppi kun on enemmänkin sitä mieltä että kun on naimisiin menty niin loppuelämä on tarkoitus lopettaa oma elämä ja keskittyä sen miehen tarpeiden täyttämiseen ja elämän tukemiseen. Olisi aika siistiä että anoppi avautuisi tuolla tavalla ja saisi oikeasti kuulla muutakin kuin neuvoja kuinka tuo "lenkkeilykin on ihan turhaa, joutuu siellä miehesi yksin olemaan kotona lasten kanssa (45 min..)" ja hulluinta on että töissäkään ei oikeastaan saisi käydä että olisi kotona laittamassa ruokaa, mutta silti pitää olla töissä ettei mies joudu yksin raatamaan toimeentulon eteen. Huhhuhu. no meni vähä ohi.
Mutta sinuna ajattelisin asiaa niin, että anoppi luottaa sinuun noin paljon ja näki sussa ihmisen jolle voi puhua. Kunnioita sitä ja yritä kuitenkin kunnioittaa myös appeasi, se että kuuntelet, ei tarkoita sitä että sun tarttis olla sen anopin "puolella" vaan voit ihan hyvin toivoa molemmille hyvää.