Mikä on 167cm pitkän keski-ikäisen naisen normaalipaino?
Kommentit (15)
Ja sanoisin, että 60-63 kg olisi hyvä paino minulle. Nyt olen 68 kg ja mieluusti vähän pudottaisin. Parikymppisenä olin 52 kg = luontaisen hoikka, mutta ei siihen ole paluuta.
Ei teinirääpäleestä.
ei ap
Mä olen 165cm ja painan 60kg ja tykkään et en saisi kyllä olla yhtään lihavampi
mitä vaan 60-70 kg väliltä. Itse olen tasan 160 ja painan 55 kg, ikää kohta 32. Normaali, naisellinen paino.
ja painoa 53 kiloa, ihan sopivasti.
Ikää 43 vuotta.
Itse olen 166cm pitkä ja olisin todella tyytyväinen, jos paino olisi 65-70kg (nyt on päälle 100)!
Jos lihaksikas, joku 60 kg, jos ei, n. 56-58 kg. Itselläni huomattavan korkea luustolihasprosentti, pituus 165 ja paino 57. Näytän hoikalta.
Olen aina ollut hiukan pullukka :)
ja painan tällä hetkellä 65 kg. Muutaman kilon voisin olla kevyempi, ja yhtään en ainakaan enää halua lisäkiloja. Mutta tämä lienee aika normaalipaino.
75kg, vaatekoko S tai M. Lihas painaa...
mutta sellaiset 60-70 kg väliltä on varmasti hyvä. Itse olen 165 cm ja 75 kg, mutta en ole mikään hentoinen ollut koskaan, lihaksissa löytyy. Voisin toki painaa vähemmänkin, mutta näinkin menee :)
Jos on enemmän, on harva enää kiinteä vaan roikkuu tuolta ja täältä. Ei hyvä!
oon 30-vuotias, n. 167 cm pitkä ja painan ehkä 65 kg. Enkä ole yhtään pullukka.
Jos on enemmän, on harva enää kiinteä vaan roikkuu tuolta ja täältä. Ei hyvä!
asiat jotka vaikuttavat 1)vartalosi malli
2)liikunnan määrä
syömättömyys ei auta kiinteyteen vaan liikunta.jopa 75 kg voi olla kiinteä jos esim,ui säännöllisesti,toki hän on ISOMPI mutta kuka tykkää mistäkin.tärkeintähän on se että viihdyt kropassasi..itse olen 165 pitk ja paljon liikkuvana,hyvin kurvikkaana 68-70 kg on sopiva
Ei teinirääpäleestä.
ei ap