Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukala olo rv 33!

Vierailija
13.04.2011 |

Maha tuntuu massiiviselta, liikkuminen ja sängyssä kyljen kääntäminen on vaikeaa. Väsyn ihan pienestä, enkä jaksaisi tehdä mitään. Ja oon tuskallisen tietoinen siitä, että nyt se RASKAANA olo vasta alkaa, että odotapas vaan kun olet rv 40!

Helpottaako yhtään kun vauva laskeutuu lantioon vai oonko mä vaan täysin liikuntakyvytön parin kk:n päästä, kun nyt jo tekee tiukkaa?

T. Esikoista odottava

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttuu erilaiseksi. Ja eivätkä ne läheskään kaikki laskeudu ennen syntymää =)

Vierailija
2/7 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoja 39 ja voit uskoa että odotan synnytystä kuin kuuta nousevaa.:D

Mulla helpotti kun vauva laskeutui, olo oli kevyempi ja hengittäminen helpompaa. Tosin nyt jalat turvoksissa ja sen takia kipeät.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vointi vaihtelee, jotkut odottajat voivat todella hyvin aivan loppumetreille. Mulla esikoisen kanssa tuli tukala olo siinä 39 viikon paikkeilla. Nyt toista odottaessani viikolla 30 on istuessa vähän tukala olo kyljissä. Muuten voin ihan hyvin ja olin paljon vaivaisempi selkäni takia noin kuukausi sitten, mutta se on, ihme kyllä, mennyt ohi.

Vierailija
4/7 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se kävely ja tuskaisuus on pahentunut siitä laskeutumisesta. Se riemu taas sitten on, että maha ei paina enää niin keuhkoja, joten ei hengästy niin herkästi.

Mulla on aina tosi iso ja ulkoneva maha (siis kaksi kertaa) ja olen kokenut raskaana olon hyvin raskaaksi. Toki koko raskauden kestävä pahoinvointi on tuonut oman pikantin mausteen siihen :-)

Älä huoli, kohta se on ohi.

Vierailija
5/7 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olo todella raskas.Ähisen ja puhisen,mitään ei jaksais ja lepäilen koko ajan.vatsa pullahtanut oikeen kunnolla eteen ja aina kiristää ja likistää millon mistäkin.Yöt nukun pätkissä,päivät menee lepäillessä.Onnex olen saikulla niin ei haittaa vaikka yöt menee risasesti.

Vierailija
6/7 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on täynnä 34viikkoa. Raskaampaa on varmaan luvassa. Laskeutuminen voi vähän helpottaa keuhkoja, mutta virtsarakossa on sitte tukalampaa. Näin mulla viime raskaudessa.

Vierailija
7/7 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä mukelo on vaihtanu eilen asentoa niin että painaa oikealle rintalastan alle jalalla tai pyllyllä. Muuten olen suhteellisen energinen, mutta tosiaan tuntuu että omaa asentoa pitää koko ajan johonki päin venyttää ettei ahista tai käy kipeää. Toissa päivänä kävin ekan lyllerryslenkin koiran kanssa. Tänään taas jaksoin kävellä reippaammin. Olo vaihtelee kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi