Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään poika valinnut rättikässää teknisten töiden sijaan?

Vierailija
13.04.2011 |

Meidän 4.luokkalaisella on valinta edessä ja itse tahtoisi rättikässän koska tekniset työt on "tyhmiä" Tämä valintahan pätee sitten yläasteellakin ja mietin että tajuaako poika että saattaa olla ainut poika tyttöjen ryhmässä. On kyllä oman tiensä kulkija mutta toisaalta aika herkkä kavereiden arvostelulla.

Annanko valita rättikässän ja toivon että kovettaa nahkaansa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä niitä äitejä, jotka sanovat leluhyllyn ääressä lapselleen, että " tytöt ei leiki autoilla" tai " ei pojat leiki nukeilla", siis alle kouluikäisille?

Anna olla oman tiensä kulkija, siinähän sitä oppii. Parempi elää omilla ehdoillaan ja tehdä mitä mielii kuin aina ajatella, että "mitä ne kaveritkin sanoo".

Mulla ei poikia ole, mutta jos poikani olisi halunnut tekstiilityöt valita, niin ilman muuta olisi saanut. Itse lapsi sen valintansa kanssa elää, et sinä.

Mistä tuo tulee, että "pätee yläasteellakin"? Minun lapseltani ei edes kysytty, että kumpaan menee ja yläasteella joutui sitten pikkuisen rehtorin kanssa keskustelemaan aiheesta, jotta tytär pääsi tekniseen työhön. Hän kun inhosi tekstiilityötä yli kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä