Mä en kohta jaksa enää mun miestä:(
Alkoi mulle huutaa siitä, että ajan 30km päähän tapaamaan kaveriani ja sen lasta! Mä kuulemma kulutan kaikki perheen rahat ja mies joutuu maksamaan meidän elämisen. Jatkuvasti valittaa muutenkin rahasta, vaikka molemmat käydään töissä jne. Jään kyllä kohta äitislomalle, eeä eiköhän mun menemiset sitten pienene ja mies saa pitää mut kotiorjana täällä...
Ja hemmetti sentään miehen takia täällä korvessa asutaan eikä pois muuteta, joten luulis miehen kestävän, jos haluan muitakin nähdä kun sen naaaman ja anopin, joka naapurissa asuu:(.
Kommentit (12)
mekin asutaan korvessa ukon takia, mutta minä kyllä ajan joka päivä ihmisten ilmoille ja mies maksaa kiltisti puolet bensoista eikä valita.
Tuo ei kyllä kauhean hyvää tiedä, noin niinkuin tulevaisuutta ajatellen. Onko mies aatellut mitä se lapsi tuo tullessaan? Sittenhän sitä rahaa vasta kuluukin. Älä hyvä nainen alistu tuohon.
Mun mies halus muuttaa maalaiskylän keskustaan. Mun ensimmäinen ehto oli se ettei mun tarvii luopua mun autosta. Mies jopa osti mulle paremman auton, kun olin viimeisilläni raskaana.
Toinen ehto oli se, että jos mä haluan lähteä 200 kilsan päähän mun kavereita tapaamaan, niin mä lähden. Miehen on ihan turha natista ettei ruoka ole valmista tjms.
Ja jos mä haluan päästä täältä korvesta viikonlopuksi koko perheen kanssa jonnekin, niin mieshän lähteää mukaan eikä valita rahanmenosta tai tylsyydestä.
Mies siis valikoi meillä asuinpaikan, josta mä en tykkää, joten mä olen mielestäni täysin oikeutettu tekemään täällä asioita mitä mä haluan. Toki huomioin miestänikin, mutta karkeasti sanottuna vapaa-aikana tehdään kuten mä haluan.
Ja jos kerran käyt töissäkin ja tienaat itse tällä hetkellä rahaa niin turhaan urputtaa.Ellet sitten päivittäin ajele sinne kaverilles.Mies saattaa myös tarkoittaa että olis kiva että viihtyisit senkin kanssa...jaa-a...ota noista selvää.
ei ole rahaa tehdä vapaa-aikana mitä haluaa.
jos itse maksan besat. Etkö sinä maksa itse?
rahaa tehdä mitä tykkää, vaan siitä että tehdään mitä vaimo haluaa. Tuskin kenenkään talous kaatuu siihen, että aikuinen ihminen käy 30 kilsan päässä tapaamassa ystäviään.
Itsekin olen maalta kotoisin, ja 30 kilometriä kaverin luo ei suoraan sanottuna ole matka eikä mikään. Joka päivä piti körötellä tuo samainen matka ihan vain että pääsi kouluun ja töihin.
Ja jos kerran mies itse on se, joka siellä haluaa asua, niin kehottaisin herraa ottamaan järki käteen ja miettimään asiaa uudestaan.
Ja henk.koht. mielipide on kyllä se, ettei ketään voi väkisin kotona pitää, ihan sama kuinka pitkä matka kotoa on ihmisten ilmoille. Kyllähän jokaisella on oikeus ystäviä ja tuttavia tavata!
Maksan siis itse bensani kyllä, tosin usein menen miehen autolla, koska se on kätevintä lastenistuimen kannalta, ei tarvii venkslata ja rattaat mahtuu paremmin kuin omaan pikkuautooni.
Munkaan mielestä 30 km ei ole paljoa, varsinkaan kun en ajele sitä joka päivä vaan n.1-3 kertaa/vko, mutta miehen mielestä se on turhaa menoa ja mä tuhlaan meidän rahat:(. Ja hän ei kuulemma pääse itse mihinkään kun toisen pitää säästää...En ole kyllä koskaan estänyt sitä lähtemästä mihinkään. Olen väsynyt tälläiseen ja siihen, että mieheni saa mut tuntemaan itseni syyttä huonoksi ja tyhmäksi ihmiseksi.
-ap-
Päättyi siis niin, että lähdin tapaamiseen lapseni kanssa, vaikka mies oli kuin myrskynmerkki ja se uhkaili vaikka millä:(. Soitteli sitten illalla, että kai me tullaan kotiin yöksi jne. Ja tultiinhan me. Nyt ei olla asiasta keskusteltu sitten kuitenkaan. Näin aikuista meillä.
kun ei heti neuvota et eroo eroo
tehkää yhdessä jotain kai se sun mieheskin sitäpaitsi johonkin rahojaan tuhlaa vai eikö? Sanot sille että näkee sekin joskus kavereitaan ja jos niitä ei o niin korkea aika hankkia!
No olis vaan ollut mielenkiintoista kuulla kumpi haukutaan mies vai mut;)