Minkä ikäinen kulkee ilman rattaita tai seisomalaudalla?
Niin, missä iässä lapsi voi jo olla sisaruslaudalla tai kokonaan ilman rattaita?
Kommentit (5)
olin ostanut kaksostenrattaatkin, mutta jäivät täysin vaille käyttöä. Seuraavana kesänä eli 3v. käytti seisomalautaa vain pidemmillä (yli 3km) matkoilla. Kuopus sen sijaan oli 3v. asti rattaissa ja sen jälkeen rattaista luovuttiin.
3,5 -vuotias isoveli ei käyttänyt rattaita/seisomalautaa vauvan syntymän jälkeen.
seisomalautaa (tai tärinälautaa niinkuin hän itse nimitti ;)) ensimmäisenä kesänä kaksosten syntymän jälkeen, jolloin oli 2,5v. Seuraavana kesänä, 3,5 -vuotiaana ei enää halunnut käyttää vaan käveli mieluummin vierellä.
Mietin ostaisinko semmoisen. Meillä on p&t-rattaat sekä brion yhdistelmät. Joskus olisi näppärämpää mennä brioilla esim kauppaan, kun esikoinen kuitenkin kävelee ison osan matkasta. Onko tuommoiset puolitoistavuotiaat kulkeneet teillä laudalla? Onnistuuko?
käyttöön, kun toinen lapsi syntyy syksyllä. Esikoinen silloin jo 3v. Kyllä mun mielestä jo 2-2,5v voi hyvin olla seisomalaudalla. Riippuu paljon lapsesta. Nukkuuko päiväunia rattaissa, kuinka paljon yleensäkin ulkoilette jne.