Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeaoppinen bikinirajan sheivaus?

Vierailija
13.04.2011 |

Kertokaa nyt miten sen teette ettei tule näppylöitä ja kutinaa? Posliinia ei ole aikomuskaan vetäistä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se iho tottuu siihen. Kunnon välineet, ensin voi tulla tietysti ärsytystä, mutta jatkossa ei

Vierailija
2/14 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että olet omassa kodissasi, ei uimahallissa tai kaverin suihkussa.

Ota höylä käteesi. Ei tarvitse olla maailman terävin. Voit käyttää myös miehesi partaterää.

Kostuta alapää suihkussa. Levitä suihkugeeliä bikinirajan karvoille. Höyläile ne karvat pois mitkä näkyisivät kun sinulla on alushousut jalassa. Jätä loput jäljelle. Huuhtele suihkugeeli pois ja pese höylä ja tule pois suihkusta.

Kuivaa ihosi pyyhkeeseen taputtelemalla. Hiero kosteusvoidetta höyläämääsi alueeseen. Ole hetki ilman alushousuja jos mahdollista. Jos olet sheivannut ennen nukkumaanmenoa niin nuku yö ilman alushousuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne alapäänalueelle VAIN oma henk.kohtainen höylä! Ei todellakaan miehen, tai se millä kainaloita sheivailet. Muuten niitä näppyjä riittää ja riittää..

Sheivaan Mac-3 höylällä (terän vaihdan 4 viikon välein) 2-3 kertaa viikossa. Nykyään kaikki pois niin ei tarvitse olla tarkkana rajojen suoruuden kanssa.

Vierailija
4/14 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

höylätä kuin karvat kasvavat eikö niin?

Vierailija
5/14 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostanut, että miten te saatte häppäreistä karvat pois? Nypitte pinseteillä peilin kanssa, vai? :)

Mulle itselle riittää karvojen siistiminen ja rajaus, ei kyllä olekaan kauheeta puskaa.

Vierailija
6/14 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tosin laitan kuorinta-ainetta ja jos jälkeen laittaa rasvaa, niin ei saa laittaa "vastakarvaan".

Vierailija
7/14 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostanut, että miten te saatte häppäreistä karvat pois? Nypitte pinseteillä peilin kanssa, vai? :) Mulle itselle riittää karvojen siistiminen ja rajaus, ei kyllä olekaan kauheeta puskaa.

Mutta en sinne häpyhuulialueelle käytä pinsettejä. Toisaalta pitäisi totutella. Joten Sheivaan sieltä.

Vierailija
8/14 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisee myös sisäänpäinkasvavia karvoja, eli näppyjä..

Vierailija
9/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on itselleni ikuinen ongelma. Olen jo 30 enkä ole oppinut. Parhaaseen lopputulokseen olen päässyt pinseteillä nyppimällä, mutta siinä kestää yli tunti + uutta karvaa pukkaa jo 3-5 päivän sisällä.

Sheivaus on ollut nyt käytössä, mutta iho tulee näpyille eikä auta kuorinnat, miljoonat eri testatut voiteet, jne. Terä aina puhdas ja uusi. Ärsyttää, kun esim. yhden rantapäivän saa nauttia kauniista karvattomasta bikinirajasta, mutta sitten puskee näpyt eikä rannalle tai ihmisten ilmoille vähemmissä vaatteissä kehtaa mennä viikkokausiin (tai koko kesänä, jos jää näpyistä arpia).

Sokerointia en ole kokeillut, mutta se olisi uusittava viikottain (kiitos ultranopean karvankasvuni), eli kalliiksi tulisi. Epilaattori on liian kivulias, ainakin alemmas ja yhä herkemmille ihoalueille mentäessä. Tekisi mieli kokeilla valoimpulssihoitoja, jos niillä saisi kaikki pois ikuisiksi ajoiksi, siitä olisin valmis maksamaan enemmänkin.

Tuosta sheivauksesta kysyisin, onko mahdollista, että se iho oikeasti tottuu sheivaukseen, jos sitä vain jatkaa? Itse olen luovuttanut siinä vaiheessa, kun iho näyttää liian pahalta. Eli ilmeisesti pitäisi vain jatkaa, kunnes lopulta iho tottuu? Voisin hyvin uhrata muutaman kuukauden näpyille, jos lopulta kuitenkin tulisi palkinto, eli sheivauksesta ärtymätön iho.

Kyllä on rankkaa olla nainen.

Vierailija
10/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 16:39"]

Sokerointia en ole kokeillut, mutta se olisi uusittava viikottain (kiitos ultranopean karvankasvuni), eli kalliiksi tulisi.[/quote]

Ei se sokeri niin paljoa maksa, jotain euroja, jos itse viittii nyhtää ne karvat.

-m77-

Vierailija
11/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedän kaiken pois.
Noiden häppäreitten sheivaamisessa ei ole mitään ongelmaa. Näpyt nousee tuohon ylemmäksi. Ärsyttävää. :( Ostin joskus robbarista sellaista intiimialueille tarkoitettua voidetta, joka rauhoittaa ihoa sheivauksen jälkeen. Oli siitä ehkä hieman apua, ei noussut niin paljon näppyjä.

Vierailija
12/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 16:58"]

Minä vedän kaiken pois.
Noiden häppäreitten sheivaamisessa ei ole mitään ongelmaa. Näpyt nousee tuohon ylemmäksi. Ärsyttävää. :( Ostin joskus robbarista sellaista intiimialueille tarkoitettua voidetta, joka rauhoittaa ihoa sheivauksen jälkeen. Oli siitä ehkä hieman apua, ei noussut niin paljon näppyjä.

[/quote]

Juu, ei minullakaan häppäreiden alueen iho ärsyynny, ainoastaan se ylempi alue ja nimenomaan bikiniraja. Mulla on käytössä rfsu:n nice n cool after shave geeli sekä rfsu:n hair helper. Kummastakaan tuotteesta ei ole ollut minulle merkittävää apua.

Vierailija
13/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa, kun biksurajan pyyhkii sheivauksen jälkeen Septidinillä! Ei tule näppyjä.

Vierailija
14/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää Veet Hair Removal Creamia. Ei näppyjä/ kutinaa. Helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän