Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuaa

Vierailija
12.04.2011 |

Kertokaa mitä oikein pitäisi tehdä kun olen aivan koukussa. Seksiin ja mieheen.

Tapasin paikallisessa kuppilassa missä minulla ei ole edes tapana käydä aivan ihanan miehen, joka tuli kanssani kotiini ja harrastimme aivan ihanaa seksiä. Parempaa kuin olen koskaan saanut. Muutaman kerran olemme tavanneet ja nyt sitten kuulin, että hän on naimisissa!!! Ei pitänyt olla eli on ihan suoraan valehdellut minulle.

Löin luurin korvaan kun soitti seuraavan kerran, niin ottaa päähän. Hänellä on lapsikin vaimonsa kanssa, ovat molemmat (siis mies ja vaimonsa) aika paljon minua vanhempia.

Nyt en tiedä yhtään mitä oikein pitäisi tehdä. Selvästi olen ihastunut ja seksi koukuttaa. Mies on soitellut jatkuvasti ja pyytänyt tapaamaan, mutta en ole soittanut takaisin.

En ole koskaan kuvitellut tapailemani toiselle varattua miestä, mutta mitäs voi tehdä kun oikein ihastuu. Tuo lapsi, teini-iässä jo tosin, minua ajatuksissa häiritsee ehkä eniten, muuten soittaisin heti takaisin. Minä vaan en tosiaan tiennyt, että hän on varattu eli tavallaan huijasi minuakin, mutta nyt olen kyllä jo--- ehkä jopa rakastunut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä alennu tommoseen. Mikään mies ei ole sen arvoinen että kahta naista ansaitsisi. Pyydä ottamaan yhteyttä jos avioliitto kariutuu. Toiseksi naiseksi älä viitsi ryhtyä, tulee nakertamaan mieltäsi yhä enemmän kun et kuitenkaan häntä ikinä tule saamaan kokonaan. Mustasukkaisuus vaimoon tulee vain kasvamaan. En ryhtyisi.

Vierailija
2/3 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nainen nro 2.

Miehellä on monen miehen ideaalitilanne. Vaimo ja lapsi/lapset kotona ja nuori viriili seksinnälkäinen rakastajatar.

Siis kestääkö pääsi pitää tuon seksisuhteena ja ottaa hyvä seksi vastaan ja tunnustaa suhteen tosiasiat, eli että olet rakastajatar.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka homma menisi kuin elokuvissa, eli mies jättäisi perheensä sinun vuoksesi. mistä tiedät ettei hän etsi taas jotain nuorempaa/kauniimpaa/seksinnälkäisempää tmv. naista sinun lisäksesi? mies joka kerran pettää tekee sen toistekkin.

muistakin miehistä saa koulutettua upeita petikumppaneita....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi