Ensimmäistä kertaa vauvan liikkeet mahassa ei tunnu hyvältä.
Tämä mönkijäinen meni sitten vaihtamaan asentoa ja käy tosi kipeää kun potkii. No jospa tuo kohta rauhottuis tai vaihtais asentoa edes. No pääasia että liikkuu.
Kommentit (12)
se tuntuu joskus tosi pahalta, tiedän. Mulla on ollut kaikki tuolla sillä tavalla, että varpaat "raapii" tonne kylkeen, tuntuu hirveältä!! Jos sulla on sama juttu, makaa kyljelläsi niin että vauvan varpaat osoittaa kattoon, auttaa!
Olen kyllä suunnattomasti nauttinut liikkeistä tähän asti ja toki olen iloinen kun nytkin on liikettä. Mutta ensimmäinen kerta kun käy kipeää.
-ap-
ettei vaan kyseessä ole jokin vamma?
Olen kyllä suunnattomasti nauttinut liikkeistä tähän asti ja toki olen iloinen kun nytkin on liikettä. Mutta ensimmäinen kerta kun käy kipeää. -ap-
Ja lapsi on täysin terve. Nyt vaan tosiaan liikkuu niin kovasti että potkii kylkeen kipeästi.
Esikoisemme ei ollut terve ja liikkeet ei tuntuneet juuri ollenkaan. Joten tämä on mielestäni vain hyvä merkki.
-ap-
Jos liikkeet tekee kipeää, lapsi on vammainen.
viimeisellä kolmanneksella siten että polvi oli mun navan vasemmalla puolella ja se työnsi sitä ulospäin, tuntui kuin harjanvartta olisi työnnetty siitä läpi. Joskus piti ihan kauppareissulla pysähtyä kivun vuoksi. Ja ultraus sattui siitä kohtaa myös.
perätilassa 36+0 saakka, ja pää painoi oikeaan kylkikaareen rinnan alle koko ajan. Ei paljon naurattanut, kun kuumuus ahdisti muutenkin... No, helle loppuikin sitten 2 pv vauvan syntymän jälkeen, ja sitten ei ahdistanut enää mikään :)
miten potkujen kipeys vaikuttaa lapsen vammaisuuteen? mulla kävi sairaan kipeetä välillä esikoisen potkiessä kylkiin. terve energinen poika se on(:
miten potkujen kipeys vaikuttaa lapsen vammaisuuteen? mulla kävi sairaan kipeetä välillä esikoisen potkiessä kylkiin. terve energinen poika se on(:
Mutta kai se on jotain ihme logiikkaa.
on joku jankkaaja, ei sille kannata edes vastailla! Ei sillä mitään logiikkaa ole.
on joku jankkaaja, ei sille kannata edes vastailla! Ei sillä mitään logiikkaa ole.
Älkää vastatko sille.
Onko abortti mahdollinen?