Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietokone kysymys

Vierailija
12.04.2011 |

Millä saa pois ylimääräiset välilehdet mitä tuohon osoitepalkkiin on jäänyt jumiin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitat varmaan kirjanmerkkejä? Mozillassa ainakin ylhäältä välilehti kirjanmerkit-kirjanmerkkipalkki ja sieltä voit poistella niitä sitten...

Vierailija
2/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitat varmaan kirjanmerkkejä? Mozillassa ainakin ylhäältä välilehti kirjanmerkit-kirjanmerkkipalkki ja sieltä voit poistella niitä sitten...

Nyt sain ne pois. En tajunnut, että ne oli joutuneet kirjanmerkkeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä, mitä tarkoitat, mutta ehdotan, että napauta hiiren oikealla näppäimellä ja valitse poista??

Vierailija
4/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei anna poistaa. Siinä ei ole poista kohtaa mustalla vaan harmaalla eikä se siis toimi.

Olen käynyt jo läp työkalut ja muokkaa yms kohdat monta kertaa enkä keksi miten saan ne pois.

Vierailija
5/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos painat koko näytön oikeasta yläkulmasta raksia, mitä tapahtuu? Entä kun menet siihen välilehden päälle eikö tuile raksia?

Vierailija
6/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt.

Vierailija
7/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikavalikosta "Käynnistä tehtävienhallinta" ja sieltä Sovellukset-listalta valitset niitä jumiutuneita ja painat "Lopeta prosessi"?

Älä mene prosessit-välilehdelle jos et tasan tarkkaan tiedä mitä haluat lopettaa...

Vierailija
8/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilehtiä jumissa, vai suosikkipalkissa jotain tarpeettomia osoitteita? Jos kyse tosiaan välilehdistä, kai olet jo käynnistänyt koneen uudelleen?

Vierailija
9/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa osoitepalkin alla. Onko ne nyt välilehtiä vai ikkunoita, en tiedä. Olen kokeillut ja kokeillut vähän yhdellä jos toisella tavalla enkä saa niitä pois. Sivuhistoriassa niitä ei ole eikä vaan millään poistu vaikka ruksista painan. En saa niitä pois muokkaamalla, en tiedostosta enkä työkaluistakaan.

Luulen, että ne pomppasivat siihen jotenkin vahingossa kun googalailin.

Mutta miten ne saa pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän