G: Kuinka usein värjäät hiuksiasi?
Kestovärillä vai jollain muulla? Kotona vai kampaajalla? Ja onko värjääminen vaikuttanut hiustesi kuntoon?
Kommentit (22)
Ennen värjäsin shokkivärillä. Lisäsin shokkiväriä n. kerran kuukaudessa, juurikasvun vaalensin ehkä joka toinen tai kolmas kk. Ja itse kotona.
vähintään 3 viikon välein koska hiukset kasvavat niin nopeasti ja harmaata on paljon. Tietnekin kestovärillä ja kotona koska tolkuttoman paljon menisi aikaa ja rahaa jos kampaajalla joka kerran kävisi. Hiukset on erinomaisessa kunnossa.
Kestovärillä kerran 4-6:ssa viikossa. Välissä sävyteshampoolla kerran 2:ssa viikossa.
Värjääminen ei ole vaikuttanut hiusteni kuntoon kun en blondaile, ennen värjäsin mustalla ja piti värjätä kerran kolmessa viikossa kestovärillä mutta ei sekään vaikuttanut.
Nyt on punaiset hiukset, ehtii hieman haalistua parissa viikossa mutta ssävytän lähinnä juurikasvun takia, ettei koko ajan tarvitsisi kestovärjätä.
yleensä kestovärillä, hiusten kunto on hyvä. värjään itse (olen kampaaja ammatiltani) tai joskus myös kollegani tekee värjäyksen hiuksiini.
ostin viime kesänä 5 väripurkkia ja 1 on jäljellä, eilen värjäsin.
Ennen värjäsin aina kampaajalla, mutta kotiäitinä ei ole siihen varaa. Joten ostan kaupasta ja värjään itse. Mukavaa puuhaa, tulee aina hyvä fiilis.
Tänään värjään kulmatkin.
Allergian pelossa siirryin kevytväriin vaikka eipä taida paljon auttaa. Jos tulen allegiseksi, täytyy varmaan hankkia peruukki.
raskaaksi 8 vuotta sitten. En halua enää myrkyttää itseäni.
noin 3 krt vuodessa. Asun Englannissa ja käyn vain Suomessa kampaajalla.
Kampaajat kehuvat aina hiusteni erinomaista kuntoa. Kestovärillä yleensä mennään, mutta koko päätä ei tietenkään värjätä vaan vain tyvet ja vähän raitoja tai vastaavaa.
En pelkää syöpää, myrkkyjä enkä omaa kuolemaani. Suvussani on valitettavasti tapana elää yli 100-vuotiaaksi, mikä on aivan liikaa. Pieni karsinogeenialtistus on toivottavaa.
usein kampaajalla
Nyt en ole värjännyt yli vuoteen ja ovat paremmassa kunnossa
Väri on niin lähellä omaani että välin voi pitää aika pitkänä ilman että mielestäni näyttää pahalta.
On tosi vaikea sanoa miten on vaikuttanut hiusten kuntoon, koska käsittelen niitä muutenkin niin paljon suoristusraudoin sun muin. Hiukset ovat pitkät, ja latvat alkavat kieltämättä haurastua.
vain tyvi blondataan ja hiukset ovat lapaluihin asti, vahvat ja upean näköiset. Olen aina käyttänyt kampaamotuotteita kotona pesuissa ja muotoiluissa.
Kalliiksi tulee kieltämättä, mutta olen aina satsannut hiuksiin. Tämän takia ei ole varaa kovasti himoitsemiini kestoripsiin, koska niiden huolto tulee niin tyyriiksi myös :-)
ottanut piristeeksi pieniä raitoja. Hiukseni ovat tumman ruskeat, joten niiden sävyä on vaikea muuttaa, ilman että poistetaan oma väri ensin ja sehän vie hiukset huonoon kuntoon. Toisaalta olen tyytyväinen hiusteni omaan vahvaan väriin. Kun ei tarvitse värjätä, säästän pitkän pennin kampaajalaskuissa. Ehkä kun harmaita hiuksia alkaa tulla enemmän, niin joudun minäkin aloittamaan värjäämisen.
N. Kerran kuussa, näin kesällä on vaikea ylläpitää punaisia hiuksia, itsellä sen verran tummanruskeat ja en ole vaalentanut koska en usko hiuksien kestävän sellaista käsittelyä
Vierailija kirjoitti:
N. Kerran kuussa, näin kesällä on vaikea ylläpitää punaisia hiuksia, itsellä sen verran tummanruskeat ja en ole vaalentanut koska en usko hiuksien kestävän sellaista käsittelyä
Niin ja kotona kestovärillä. En koe vaikuttaneen kovinkaan kummoisesti hiusten kuntoon.
Blondaanko kukaan itse kotona hiuksiaan, tuleeko hyvä tulos?
Tahtoisin syventää väriä, mutta edellisestä kerrasta 3vkoa pitänee odottaa vielä parisen vkoa.
En blondaa. hiusten värjääminen piristää kummasti! :)
Keskimäärin nolla kertaa 40 vuodessa
Vaikea sanoa tuosta kunnosta... yleensä kampaajakäynnin jälkeen hiusten kunto paranee. Kokoajan kasvaa kuitenkin uutta, niin en tuosta kunnosta niin paljoa välitä. Mulla on aika lyhyt polkkatukka, eikä se ikinä kovin huonokuntoinen ole. Aurinko ja merivesi kesäisin ja matkoilla tekee tietty huonoa.