Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka usein värjäät hiuksiasi?

Vierailija
12.04.2011 |

Kestovärillä vai jollain muulla? Kotona vai kampaajalla? Ja onko värjääminen vaikuttanut hiustesi kuntoon?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa tuosta kunnosta... yleensä kampaajakäynnin jälkeen hiusten kunto paranee. Kokoajan kasvaa kuitenkin uutta, niin en tuosta kunnosta niin paljoa välitä. Mulla on aika lyhyt polkkatukka, eikä se ikinä kovin huonokuntoinen ole. Aurinko ja merivesi kesäisin ja matkoilla tekee tietty huonoa.

Vierailija
2/22 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen värjäsin shokkivärillä. Lisäsin shokkiväriä n. kerran kuukaudessa, juurikasvun vaalensin ehkä joka toinen tai kolmas kk. Ja itse kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään 3 viikon välein koska hiukset kasvavat niin nopeasti ja harmaata on paljon. Tietnekin kestovärillä ja kotona koska tolkuttoman paljon menisi aikaa ja rahaa jos kampaajalla joka kerran kävisi. Hiukset on erinomaisessa kunnossa.

Vierailija
4/22 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovärillä kerran 4-6:ssa viikossa. Välissä sävyteshampoolla kerran 2:ssa viikossa.

Värjääminen ei ole vaikuttanut hiusteni kuntoon kun en blondaile, ennen värjäsin mustalla ja piti värjätä kerran kolmessa viikossa kestovärillä mutta ei sekään vaikuttanut.

Nyt on punaiset hiukset, ehtii hieman haalistua parissa viikossa mutta ssävytän lähinnä juurikasvun takia, ettei koko ajan tarvitsisi kestovärjätä.

Vierailija
5/22 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kestovärillä, hiusten kunto on hyvä. värjään itse (olen kampaaja ammatiltani) tai joskus myös kollegani tekee värjäyksen hiuksiini.

Vierailija
7/22 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin viime kesänä 5 väripurkkia ja 1 on jäljellä, eilen värjäsin.

Ennen värjäsin aina kampaajalla, mutta kotiäitinä ei ole siihen varaa. Joten ostan kaupasta ja värjään itse. Mukavaa puuhaa, tulee aina hyvä fiilis.

Tänään värjään kulmatkin.

Vierailija
8/22 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergian pelossa siirryin kevytväriin vaikka eipä taida paljon auttaa. Jos tulen allegiseksi, täytyy varmaan hankkia peruukki.

Vierailija
9/22 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaaksi 8 vuotta sitten. En halua enää myrkyttää itseäni.

Vierailija
10/22 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 3 krt vuodessa. Asun Englannissa ja käyn vain Suomessa kampaajalla.

Vierailija
11/22 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat kehuvat aina hiusteni erinomaista kuntoa. Kestovärillä yleensä mennään, mutta koko päätä ei tietenkään värjätä vaan vain tyvet ja vähän raitoja tai vastaavaa.

En pelkää syöpää, myrkkyjä enkä omaa kuolemaani. Suvussani on valitettavasti tapana elää yli 100-vuotiaaksi, mikä on aivan liikaa. Pieni karsinogeenialtistus on toivottavaa.

Vierailija
12/22 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein kampaajalla

Nyt en ole värjännyt yli vuoteen ja ovat paremmassa kunnossa

Vierailija
13/22 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri on niin lähellä omaani että välin voi pitää aika pitkänä ilman että mielestäni näyttää pahalta.

On tosi vaikea sanoa miten on vaikuttanut hiusten kuntoon, koska käsittelen niitä muutenkin niin paljon suoristusraudoin sun muin. Hiukset ovat pitkät, ja latvat alkavat kieltämättä haurastua.

Vierailija
14/22 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain tyvi blondataan ja hiukset ovat lapaluihin asti, vahvat ja upean näköiset. Olen aina käyttänyt kampaamotuotteita kotona pesuissa ja muotoiluissa.

Kalliiksi tulee kieltämättä, mutta olen aina satsannut hiuksiin. Tämän takia ei ole varaa kovasti himoitsemiini kestoripsiin, koska niiden huolto tulee niin tyyriiksi myös :-)

Vierailija
15/22 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut piristeeksi pieniä raitoja. Hiukseni ovat tumman ruskeat, joten niiden sävyä on vaikea muuttaa, ilman että poistetaan oma väri ensin ja sehän vie hiukset huonoon kuntoon. Toisaalta olen tyytyväinen hiusteni omaan vahvaan väriin. Kun ei tarvitse värjätä, säästän pitkän pennin kampaajalaskuissa. Ehkä kun harmaita hiuksia alkaa tulla enemmän, niin joudun minäkin aloittamaan värjäämisen.

Vierailija
16/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. Kerran kuussa, näin kesällä on vaikea ylläpitää punaisia hiuksia, itsellä sen verran tummanruskeat ja en ole vaalentanut koska en usko hiuksien kestävän sellaista käsittelyä

Vierailija
17/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. Kerran kuussa, näin kesällä on vaikea ylläpitää punaisia hiuksia, itsellä sen verran tummanruskeat ja en ole vaalentanut koska en usko hiuksien kestävän sellaista käsittelyä

Niin ja kotona kestovärillä. En koe vaikuttaneen kovinkaan kummoisesti hiusten kuntoon.

Vierailija
18/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondaanko kukaan itse kotona hiuksiaan, tuleeko hyvä tulos?

Vierailija
19/22 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin syventää väriä, mutta edellisestä kerrasta 3vkoa pitänee odottaa vielä parisen vkoa.

En blondaa. hiusten värjääminen piristää kummasti! :)

Vierailija
20/22 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin nolla kertaa 40 vuodessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi