Miksi suomalaiset naiset ovat niin rupsahtaneen näköisiä nykyisin?
Matkustelin eilen vähän pk-seudulla ja pisti oikein silmään kuinka surkean näköisiä suomalaiset naiset olivat. Ihan kaiken ikäiset. Erityisesti katselin ikäisiäni noin 35-50 vuotiaita naisia ja pakko sanoa, että surullisen räjähtäneiltä näyttivät.
Koko reissulla näin yhden nuoren alle 30v naisen, joka oli panostanut ulkonäköönsä vaatteita myöten ja yhden toisen nuoren naisen jolla oli kaunis kuulakas iho.
Sitten näin yhden tyylikäämmän noin 70+ ikäisen naisen mutta hänkään ei ollut täydellinen koska sillä oli järkyttävän kulunut käsilaukku. Ihmettelin, että eikö se ollut huomannut kuinka kulunut sen laukku jo on.
Oletteko huomanneet saman? Mistä tämä oikein kertoo?
Kommentit (47)
En mä hae mitään venäläisen hutsun näköistä naistyyliä vaan mua vaan kummastuttaa miksi suomalaiset naiset ovat nykyisin niin kärsineen ja surkean näköisiä. Ei ne ennen olleet. Vanhemmatkaan naiset. Muistan parikymppisenä ihailleeni useita 40+ ikäisiä naisia. Nyt ei semmosia näe enää ollenkaan tai tosi harvassa ovat.
ap
Nyt on ollut harvinaisen pitkä talvi.
Toisaalta toivon, että materian arvostus lakkaisi ja ihmiset keskittyisivät enemmän henkisiin ja hengellisiin arvoihin ulkokuoren sijaan.
odotas vähän aikaa, keväämmällä me nuutuneetkin aletaan taas kukoistamaan =)
Olen valvonut kipeän lapsen kanssa koko viime yön. Anteeksi vain, mutta en nyt jaksa panostaa valokyniin yms.
Onko tää ap se sama siro elehtijä, joka kirjoitteli tänne eilenkin
Olen valvonut kipeän lapsen kanssa koko viime yön. Anteeksi vain, mutta en nyt jaksa panostaa valokyniin yms.
Onko tää ap se sama siro elehtijä, joka kirjoitteli tänne eilenkin
korjataan mahdollinen väärinkäsitys heti. En ollut eilen palstalla ollenkaan. ap
ja niistä vanhemmista naisita, joita ennen katsoit ylöspäin, on nyt tullut sun vertaisryhmä. Sinun odotuksesi heitä kohtaan ovat nykyään erialiset kuin ennen - et halua kuulua siihen rupsahtaneiden ryhmään. Kohta ihmettelet, miten entiset opiskelukaveritkin näyttää niin vanhoilta! Niin käy kaikille, joten älä välitä. Ne nuoret, joihin sinäkin joskus olet kuulunut, on edelleen hehkeitä ja näpsäköitä, joten keskity heidän katselemiseensa jos omanikäiset ei hivele sun esteettistä silmää. :)
Olisin kai huomannut jos olisin jonkun komistuksen nähnyt. ap
olis kiva nähdä minkä näköinen elähtäny kananpylly ap itse on =))
mutta mua ihmetytti, että kaikki muutkin näyttivät joko vanhoille tai surkeille. Siis nuoretkin naiset!
Ajattelin, että sovin tänne sekaan tosi hyvin kun näytän yhtä räjähtäneeltä kuin KAIKKI muutkin. Siis mua kummastutti se, etten nähnyt ketään hyvin pukeutunutta, pirtsakkaa tai muuten onnellisen näköistä naista. ap
ja niistä vanhemmista naisita, joita ennen katsoit ylöspäin, on nyt tullut sun vertaisryhmä. Sinun odotuksesi heitä kohtaan ovat nykyään erialiset kuin ennen - et halua kuulua siihen rupsahtaneiden ryhmään. Kohta ihmettelet, miten entiset opiskelukaveritkin näyttää niin vanhoilta! Niin käy kaikille, joten älä välitä. Ne nuoret, joihin sinäkin joskus olet kuulunut, on edelleen hehkeitä ja näpsäköitä, joten keskity heidän katselemiseensa jos omanikäiset ei hivele sun esteettistä silmää. :)
sisältöä kuin pelkkä pynttäytyminen.
joku hiton kuulas iho tai loppuun asti mietitty asukokonaisuus. Oikeesti. Elä vähän enemmän, niin ei tartte muita kyttäillä.
Itse asun pk-seudulla ja näen päivittäin kauniita, itsestään huolta pitäviä, muodikkaita naisia. Jokainen, jolla on vähänäkään järkeä päässä, tietää että heitä on pilvin pimein täällä. Jos tuijottaa koko ajan vain omaan napaansa, voi tietysti olla vaikeaa nähdä ympäröivän maailman kauneutta.
Katselin juuri vanhoja valokuvia mun äitini nuoruudesta, siis silloin kun mä olin jotain 2-15 ja eivät hän ja kaverinsakaan mistään mallilehdestä olleet repäistyjä. Väittäisin, että nykypäivänä naiset huolehtivat paljon paremmin itsestään.
mun mieskin sitä sanoi. Jään odottamaan koska katukuvaan sitten niitä hehkeitä ruusuja ilmaantuu = ))ap
rupsahtaneita? Tasa-arvoa molemmaille sukupuolille nyt tässäkin asiassa.
katsellut alle kolmekymppisiä, kyllä ne on nykyisinkin ihan yhtä hehkeitä kuin ennenkin. 35-40- vuotiaiden iho vaan ei enää voi olla kuulas ilman isoa pakkelimäärää.
tähän aikaan vuodesta naama näyttää tosi kurjalta :( Iho on kuiva mutta silti on finnejä. Rypyt oikein loistaa ja jos niitä yrittää peittää niin lopputulos on vielä huonompi. Ykkösvaatteita ja kenkiä ei viitsi käyttää kun kulkee tuolla loskan ja koiranpaskan seassa.
aurinko tekee hyvää meille kaikille ja itsekin näytän heti paremmalta kun kesä tulee ja ruskettuu vähän. Kesä tule jo!!!
Muistan miten en nuorempana kiinnittänyt mitään huomoita 30+ naisiin ja niiden ryppyihin koska asia ei koskenut mua. Kyllä tää tietoisuus ihmisten ryppyisyydestä on tullut täysin iän myötä.
Laukun käyttäminen loppuun on ekologista!
Mulla on eräs laukku, joka näyttää vanhalta, mutta on oikesti uusi. Se on ostettu ulkomailta lomareissulta. Se on pinnaltaan tahallaan kulutetun näköinen. Joku voi luulla sitä oikeasti vanhaksi.
En mielestäni näytä rupsahtaneelta, tosin en siellä pk-seudulla asukaan. Raikas terve iho, ei näppyjä eikä läiskiä ja olen yli kolmikymppinen äiti-ihminen.