Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini 15v värjäsi hiuksensa tummiksi

Vierailija
12.04.2011 |

Tähän asti sain lykättyä hiusten värjäämistä, kauniit vaaleat luonnonkiharat. Nyt en enää yrittänyt puhua ympäri kun otti asian puheeksi.

Nätimpi tuo oli luonnonvärisenä mutta toivotaan että itse ymmärtää eikä ainakaan lähde samanlaisiin ihmeviritelmiin(värjäys + 2värinpoistoa ja vaalennus päälle) kuin kaverinsa. Tyttären hiuslaadulla päässä ei ole enää mitään tuollaisen käsittelyn jälkeen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiukset ovat ohentuneet. Päänahka on herkempi ja kutiaa välillä.

Ennen värjäystä minulla ei ollut tällaista.

Minulla on myös ollut todella paksut hiukset, joten pieni ohentuminen ei ole haitannut.

En suosittelisi antaa hänen värjätä hiuksiaan ollenkaan.

Vierailija
2/7 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aloittelin hiusten värjäyksen saman ikäisenä, ja tietysti mustaksi (oma väri maantienruskea).

Nyt ikää jo 43 ja muutaman kerran vuodessa jaksaa enää värjäillä.Ja kyllä ne hiukset uudelleen kasvaa vaikka vähän vaurioituisivatkin.

Omasta kokemuksesta sanoisin, että paras on oppia nämäkin kantapään kautta. On tullu itsellekkin muutama vähemmän onnistunut kokeilu matkan varrella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aloittelin hiusten värjäyksen saman ikäisenä, ja tietysti mustaksi (oma väri maantienruskea). Nyt ikää jo 43 ja muutaman kerran vuodessa jaksaa enää värjäillä.Ja kyllä ne hiukset uudelleen kasvaa vaikka vähän vaurioituisivatkin. Omasta kokemuksesta sanoisin, että paras on oppia nämäkin kantapään kautta. On tullu itsellekkin muutama vähemmän onnistunut kokeilu matkan varrella...

muttei ihan äkkiä =) Ja mä joudun kuuntelemaan sitä kitinää.

No joo, yritän puhua järkeä ja mieluummin maksan kampaamolaskun kuin annan pilata hiuksensa ihan täysin.

ap.

Vierailija
4/7 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle asia on ainakin ihan ok. Olen värjännyt 12-vuotiaasta lähtien hiuksia, ja oma "ihana" maantienharmaa ei oikein houkuttele.

Vierailija
5/7 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse värjäytän myös.

Saako täällä muuten tehdä avauksia vain keskustelua herättääkseen? Kaikkiahan ei ole pakko avata

Vierailija
6/7 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse värjäytän myös.

Saako täällä muuten tehdä avauksia vain keskustelua herättääkseen? Kaikkiahan ei ole pakko avata

Vai tapatko aikaa siten, että teet aloituksen johon et halua yhtään vastausta?

Vierailija
7/7 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle asia on ainakin ihan ok. Olen värjännyt 12-vuotiaasta lähtien hiuksia, ja oma "ihana" maantienharmaa ei oikein houkuttele.

tuo Ah niin ihana maantienharmaa. Ajattelin kurkata miltä se näyttää 16vuoden värjäämisen jälkeen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi