Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoluegallup 12.04: Kokoomus johtaa, Persut pudonneet

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi kalahtaa omaan nilkkaan.

Ei Suomen kansa sentään ihan NIIN tyhmää ole kuin persut olettaa

Vierailija
2/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että persujen taidoilla ei tätä maata johdeta kuin suohon! Lähihoitajat ja muut duunarit(joita vastaan mulla ei ole mitään, päinvastoin, mutta harva heistä osaa esim. taloutta) tuskin ovat ratkaisu ongelmiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pudokkaita alkaa yhteiskunnasta olemaan entistä enemmän. Mä en ihan ymmärrä miksi itsekkyys ja mulle kaikki heti-kulttuuri on niin suosittua yhäkin.

Vierailija
4/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että persujen taidoilla ei tätä maata johdeta kuin suohon! Lähihoitajat ja muut duunarit(joita vastaan mulla ei ole mitään, päinvastoin, mutta harva heistä osaa esim. taloutta) tuskin ovat ratkaisu ongelmiin!

Kokoomus tuskin meitä sieltä ylös nostaa. Mutta sehän onkin kokoomuksen tarkoituskin. Mutta surettaa silti.

t. pätkätyöläinen lähäri

Vierailija
5/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut ykkösenä

Vierailija
6/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on suomen kansa hullua, kun kokoomusta äänestää :(

Kansa on sittenkin fiksua kun äänestää Kokoomusta.

Persuja äänestävät tyhmät kiukuttelijat, vihreitä viherpiipertäjät ja vasureita varakkaita vihaavat tasapäistäjät.

Vierailija
7/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerrota tulosta Persuille etteivät heräile

Vierailija
8/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta oikein että tyhmä pieni palkkainen lähäri maksaa saman veroprosentin mukaan kuin miljoona osingot keräävä porho.

Voitko tulla sanomaan tuolle tyhmälle lähärille joka vaihtaa ehkä sinun vaipat sitten kun olet seniili. Siis ihan päin naamaa, että on ihan oikein maksa vaan suhteessa enemmän siitä energiasta ym.

Kyllä minua pelottaa tämä suomen nykyinen wanna be porvari meininki. Ettekö te tajua te sahaatte omaan nilkkaan ei kokoomusta kiinnosta miten jonkun perushoitajan palkka riittää elämiseen.

Ja ei en äänestä persuja sitä päivää ei eteen tule, että heille ääneni antaisin.

Vierailija
9/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että protestimielialan vallitessa äänestäjät kuitenkin muistavat vastuunsa.

Se mielenosoituksena valittu protestiedustajakin edustaa meitä seuraavat 4 vuotta. Siinä sitä sitten riittää ihmeteltävää tulevalla kaudella, kun onkin valittu täysin osaamattomi perusjuntteja meitä edustamaan ja asioista päättämään.

Mielenkiintoista tämän vaalitouhun seuraaminen tällä kertaa on. Sellaiset edustajathan me lopulta saamme kuin ansaitsemmekin.

Vierailija
10/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta oikein että tyhmä pieni palkkainen lähäri maksaa saman veroprosentin mukaan kuin miljoona osingot keräävä porho. Voitko tulla sanomaan tuolle tyhmälle lähärille joka vaihtaa ehkä sinun vaipat sitten kun olet seniili. Siis ihan päin naamaa, että on ihan oikein maksa vaan suhteessa enemmän siitä energiasta ym. Kyllä minua pelottaa tämä suomen nykyinen wanna be porvari meininki. Ettekö te tajua te sahaatte omaan nilkkaan ei kokoomusta kiinnosta miten jonkun perushoitajan palkka riittää elämiseen. Ja ei en äänestä persuja sitä päivää ei eteen tule, että heille ääneni antaisin.

Ota selvää asioista, ennenkuin alat valittamaan.

Vierailija
11/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn pitää olla kannattavaa tottakai.

Et kuitenkaan vastannut minulle onko sinusta oikein että se lähihoitajan maksaa pienen pienestä palkasta saman prosentin verran veroa kuin ökyrikas osingoista.

Sano nyt viimein onko se oikein vai ei ? Satuitko muuten huomaamaan miten Katainen eilen kiemurteli kun siltä kysyttiin tästä. Tämä joku rikas osinkotulot 72 milj. eur maksaisi 10% veroa.

Vierailija
12/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin Urpilaisen naamakin tympii.

Vierailija
13/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä saadaan taas lisää "työperäisiä pakolaisia" elinkeinoelämän tarpeisiin.

eli:

-romauttamaan suomalaisen työntekijän palkkatason ja sitä myötä omistajien työvoimakustannukset

-kuluttajiksi yrittäjien kauppoihin sossun rahoilla, jotka keskiluokkainen veronmaksaja maksaa

Keskiluokka ja työväestö kurjuuteen, omistajat on uusi aateli!

Vierailija
14/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta oikein että tyhmä pieni palkkainen lähäri maksaa saman veroprosentin mukaan kuin miljoona osingot keräävä porho.

Että mikään muukaan puolue korjaa tuota? Pääomatulo on eri verokategoriassa kuin palkkatulo ja sillä siisti. pienipalkkainen lähärisi saa tukea päivähoitomaksuihin ja todennäköisesti myös asumiseen.

Minä äänestän kokoomusta siksi, että pelkkä julkisen sektorin rahansiirtely ei ylläpidä hyvinvointia, siihen vaaditaan yrittäjiä, jotka ihan oikeasti tekevät lisää rahaa vientituotteillaan. Terveyspalvelut on tärkeä osa, mutta se voidaan rahoittaa vain tuottavammilla aloilla ja niiden kannalta nuo pahat osakkeenomistajat ja muu porvarious on oleellista.

Vierailija
15/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn pitää olla kannattavaa tottakai.

Et kuitenkaan vastannut minulle onko sinusta oikein että se lähihoitajan maksaa pienen pienestä palkasta saman prosentin verran veroa kuin ökyrikas osingoista.

Sano nyt viimein onko se oikein vai ei ? Satuitko muuten huomaamaan miten Katainen eilen kiemurteli kun siltä kysyttiin tästä. Tämä joku rikas osinkotulot 72 milj. eur maksaisi 10% veroa.

Palkkatulo on ihan eri kuin osinkotulo.

Jotta yrityksestä alkaa saada osinkoja, siihen on pitänyt paitsi sijoittaa rahaa, ja ottaa joskus isokin riski, myös tehdä pirusti työtä. Näin ollen se onnellinen, joka firmastaan osinkoja on ruvennut saamaan, on ihan varmasti maksanut myös yllin kyllin veroa enste siitä palkkatulostaan, josta on saanut kerättyä sitä pääomaa, jonka on yritykseensä sijoittanut.

Pienituloisen tuloverotusta taas keventävät merkittävästi verovapaat tulo-osuudet ja vähennykset.

Vierailija
16/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin puolueita. Kokoomus ajaa meidät suohon.

Vierailija
17/17 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tuloverotus on eri asia kuin osinkotulojen verotus joka menee pääomatuloverotuksen ja ansituloverotuksen kautta.

Mutta onko tuo suhde oikein. Kun kerran kokoomus haluaa tätä verotusta keventää tuohon 10%.

Olen samaa mieltä, että yrittäjyys pitää olla kannattavaa. Joku raja tässäkin pitää olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan