Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein ekaa kertaa elämässäni hernekeittoa itse

Vierailija
27.03.2011 |

ja tulipa HYVÄÄ!!!!!! En ois uskonu

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapsuudessa itse hernekeittoa, mutta me kiittämättömät pidettiin kaupan hernaria parempana ;)

Vierailija
2/6 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla itsetehdyllä ja kaupan hernarilla eroa kuin yöllä ja päivällä.

Vaikea ei ole tehdä ja halpakin. Aikaa vaan vie liotuksineen ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yks joka teki sitä varmaan 10 litraa eka kokeilulla. Sitä sitten riitti, onneks ei ollut kallista. :)

Vierailija
4/6 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hernari ei tykkää ollenkaan huonoa pakastamisesta! Onpahan jollekin päivälle sit valmis sapuska, kun vaan muistaa ottaa ajoissa sulamaan.. =0)

Ehdottomasti paras hernari tulee, kun laittaa palvikinkkua, siis minun mielestäni. Sinne voi laittaa ihan mitä tahansa possunpalaa, jotkut tekee sika-nauta jauhelihastakin, ei sen niin nuukaa.. Mutta maukkain tulee palvikinkusta, jos vaan tykkää savuaromista.

Vierailija
5/6 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen 3 litran kattilaan (eli yhdestä pussillisesta herneitä) ja sitä syödään 2 päivää 3 hengen perheessä. TÄhän vielä pystyy, mutta juuri enempää ei yhteen menoon söisi hyvääkään hernaria. Toisaalta se kestää erinomaisen hyvin pakastamisen, sulattamisen ja uudelleen lämmittämisen joten...

käytättekö palvattua vai tuoretta lihaa? Itse tykkään perinteisestä palvatusta (tai tähän käy erinomaisesti myös esim uunilihan jäänteet), mutta mies meillä tykkää tuoreesta ja etenkin jauhelihasta - tulee raikkaampi maku. Joten yleensä meillä tehdään jauhelihasta, joskus tuoreesta sianlihasta ja vain harvoin palvilihasta tai savustetusta.

Vierailija
6/6 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsetehty hernari vaan on herkkua!

Itse en ole tehnyt mutta äiti teki monesti kun olin lapsi. Mä tykkään eniten sellaisesta jossa on jauhelihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme