miksikä teidän lapset haluaa isona?
meillä molemmat tyttö ja poika 5 ja 7v haluaa kokiksi..ainakin tulevaisuudessa saa hyvää ruokaa. =)
Kommentit (33)
asentajaksi
ihan hyviä valintoja minusta
asti halunnut jääkiekkoilijaksi, mutta alkanut nyt ehkä hieman tajuta, ettei se ole kovin realistista...
haluaa palomieheksi. On nyt melkein puoli vuotta jo tästä puhunut. :)
koska äitikin on. Ja lisäksi isä, sekä mummi ja vaarikin ovat. Itse asiassa, jos ei ala lääkäriksi niin ihmettelen. Minä ainakin sain sen geenin jo äidinmaidossa ;)
lyhyet päivät ja pitkät kesälomat. 7v poika haluaa rekkakuskiksi tai raksamieheksi.
Eskarilainen poika sanoi että haluaa tehdä musiikkia levylle (ennen sanonut että tulee laulaja/ soittaja), mistähän lie tuon viimeisen nyt äkänny..
2,5 v poika aikoo isona olla Seppo Murto :D (miten niin meillä on katsottu Suomen Parasta Kuoroa) tai vaihtoehtoisesti betoniauton kuljettaja.
5 v. tyttö on kuulemma isona kauppias.
Itse halusin tuossa iässä kuulemma huoraksi :p
Parivuotias haluaa kaikesta päätellen rokkistaraksi :)
kauppatieteilijäksi ja kuopus pankkiiriksi.
Poika 4v paleontologiksi tai poliisiksi
1v ei tiiä vielä ;D
Vanhin tosin halusi monta vuotta sotilaaksi...
3-v tytöstä on tulossa palomies. On ollut sama suunnitelma jo kauan..
Itse halusin tuossa iässä kuulemma huoraksi :p
lapsuuden haaveet?
9v halusi aiemmin luonnontutkijaksi tai lääkäriksi mutta ilmoitti eilen haluavansa mäkkärin myyjäksi...
hmmm :D
7v haluaa temppupyöräilijäksi ja 2v haluaa äidiksi.
haluaa lego-suunnittelijaksi.
5-vuotias poika haluaa rallikuskiksi.
lapsia ei ole, mutta vastaan silti veljeni lapsen toiveesta. Hänestä tulee joko poliisi tai rosvo. :) Hauska yhdistelmä!
tai sitten haluaisi harrastamastaan urheilulajista ammatin, mutta taitaa olla 1 prossa joka pääsee:D