Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stina Girs. Eikö kenenkään muun mielestä ärsyttänyt

Vierailija
11.04.2011 |

se sama tyyli, jolla veti kaikki biisit?! Hirveä narina, että paras tippui - mutta kuka sen tiputti: kansa itse.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän täällä tarkoitetaan, kun joku sanoo, ettei Stina osaa laulaa? Se, että sinä et pidä artisitsta ei tarkoita sitä, että hän laulaisi väärin. Ei tarvitse olla kovin kummoinen sävelkorva, että huomasi Stinan olevan niitä harvoja, jotka pysyivät nuotissa joka laulussa, koko ajan ja jotka hallitsivat kappaletta, eivätkä laulaneet sitä kuin olisivat lukeneet kirjaa.

Esimerkiksi Hennariikka kuulosti tässä mielessä huonolta karaokelta. Vaikka olisi kaunis, aito ja hieman naivin sekä yksinkertaisen oloinen, ei tee kenestäkään nuotin mukaan laulajaa. Vastaavasti joitakin ärsyttävät maneerit, pakkelinaama ja tyrkky pukeutuminen eivät tee kenestäkään epävireisesti laulavaa.

Itse pidin Stinan esiintymisestä ja oli mukava kuunnella hyvin äännettyä englantia. Jos katsoo maailmanluokan pop- tai rock tähtien esiintymistä, niin ei taida moni seisoa lavalla laulaen herkästi suvivirttä tai häävalssia.

Idolsista on Suomessa tullut unelmavävykilpailu, jossa esim. tummaihoiset ja huonosti Suomea puhuvat tiputetaan heti, riippumatta laulutaidoista. Kuka nyt sellaisen sukuunsa haluaisi! Hävettää olla suomalainen.

Vierailija
22/31 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaaa mieltä. Kukaan ei voi väittää ettei osaa laulaa, mutt akuten ne yksi levypomo sanoi, Stina oli niin KYLMÄ. Kansa ei tykkää...muakin ärsytti se että stiina oli kuin mallinukke tai vahanukke joka keikutteli kuten seksivideoissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskettanut millään tasolla, vaikka laulaa osasi

Vierailija
24/31 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota tällaista tv-viihdettä vakavasti:D

Vierailija
25/31 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta ihmettelin kun tuomarit kehuivat taivaisiin. Ehkä hän on paljon parempi livenä kuin tv-kameran välittämänä?

Vierailija
26/31 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vaan itkee kateellisena, kun tuollainen vireän näköinen neitonen esiintyy. Kyllä naiset osaa olla surullisia, kun kaikkeen on pakko sotkea kateus. Hennariikka kun pikkasen itkua tirautti, niin kyllä suomen kansa taas äänesti.

Oksettavaa...

Vierailija
27/31 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vaan itkee kateellisena, kun tuollainen vireän näköinen neitonen esiintyy. Kyllä naiset osaa olla surullisia, kun kaikkeen on pakko sotkea kateus. Hennariikka kun pikkasen itkua tirautti, niin kyllä suomen kansa taas äänesti.

Oksettavaa...

Vierailija
28/31 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stina on kuitenkin paljon parempi laulaja kuin esimerkiksi Hennariikka, mutta söpö koulutyttö -look vetoaa paremmin äänestävään naiskansaan.

Ja toki myönnän, että Stinalla oli joitain hieman ärsyttäviäkin maneereja, mutta niistä on täysin mahdollista oppia pois.

Vierailija
29/31 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se järkyttävä liikehtiminen. Jalat tönköt kun sahapukilla ja hirvee veuhtominen käsillä. Ihan hyvä laulaja kuitenkin!

Vierailija
30/31 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälleliimatulla seksikkyydellä ei pitkälle pötkitä. Ääni oli ihan kiva.

Ei nyt kannata jälkikäteen enää sitä märehtiä ja lapsellisesti syyttää kateellisuudesta naisia. Se nyt vain on niin etteivät kaikki diggaile siitä omasta suosikista.

Vierailija
31/31 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun luin nuo kaikki viestit, niin kyllä mieleen tuli myös kateus. Miksi tänne pitää tulla jotain ihmistä haukkumaan. Mennä henkilökohtaisuuksi. Puhua että hän on lauta?! Ihan kun ihminen itse vois päättää millaset rinnat on? Kyllä SUURIN osa noista haukuista kielii kateudesta. Katsokaa itse ensin peiliin, miettikää. Jos omaatte lauluääntä, olisitteko itse uskaltaneet mennä? Stina on rohkea. Hänellä on vahva oma tyyli. Jos hän ei oo jonkun makuun, siitä voi keskustella kyllä ihan sivistyneestikin. Hävetkää haukkujat. :((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän