Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et anna Huutiksessa palautetta??

Vierailija
11.04.2011 |

Vai olenko liian malttamaton, huutaja sai pakettinsa 4 päivää sitten mutta ei ole vieläkään antanut palautetta..itse annan heti palautetta kun olen saanut tavaran tai myyjänä kun maksu on tullut tililleni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käyn huutonetissä vaan pikasesti tilaamassa jotain, enkä kyttää palautteita tai mee erikseen niitä kirjoittelemaan. En näe ideaa.

Vierailija
2/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluttua ole antanut palautetta, niin harmittele sitten. Todella malttamaton olet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

GET _ A _ LIFE!

Oikeesti... huutonetin palaute! Ei voi olla noin tärkeetä.

Vierailija
4/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä katson jos myyjällä on paljon negaa että ostaisinko vai en. Te ilmeisesti ette piittaa mitä palautetta on saanut.

ap

Vierailija
5/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran ollut oma tuote myynnissä.

Ei ole kiinnostanut tuollaiset palautteet, en siis ole koskaan sellaista antanut (enkä kyllä tiedä onko minulle annettu...)

Vierailija
6/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelen sua ap todella. Muutaman päivän päästä jo tuskastelet missä palaute viipyy...!!

Onko sulla muuta elämää huuto.netin ulkopuolella? Koetko näiden palautteiden määrittelevän sua ihmisenä ja huuto.netin käyttäjänä noin paljon? Ehkä kannattaisi vaikka odotella muutama viikko ja unohtaa koko juttu.

Tulee ihan mieleen eräs oma ostoni huutonetista...

Huusin vantaalaisen myyjän mukaan loistokuntoiset, aidot tennarit ja mitä sain? Selkeästi epäaidot, ilmeisesti jostakin itämaasta tuodut kengän kuvatukset, jotka olivat kaiken lisäksi linttaan astutut ja kulahtaneet!

Ja kaikista paksuinta oli, että päivä sen jälkeen kun sain tennarit, tämä myyjä jo lähetteli tuskastuneena kipakkaa sähköpostia, jossa uteli, miksi en ollut vielä käynyt kirjaamassa palautetta ja mikä on vialla? Kengät nähtyäni olin pettyneenä ajatellut että jätän koko huuto-palautteen kirjaamatta (ensimmäistä kertaa elämässäni muuten) kun en muutaman kympin vuoksi viitsinyt alkaa tennareiden surkeudesta valittamaankaan. Itse en ostajana mielestäni ollut tehnyt mitään väärin, ainoastaan uskonut myyjän kirjoituksia ja erittäin epäselviä valokuvia.

Vierailija
7/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-postia, että missä palaute viipyy! Enkä ollut vielä edes saanut ostamaani tuotetta!

Mun mielestä on jo ahdistelua. ja sitä paitsi annan palautetta, jos itse haluan. Alkoi oikeen ärsyttämään...

Vierailija
8/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelen sua ap todella. Muutaman päivän päästä jo tuskastelet missä palaute viipyy...!!

Onko sulla muuta elämää huuto.netin ulkopuolella? Koetko näiden palautteiden määrittelevän sua ihmisenä ja huuto.netin käyttäjänä noin paljon? Ehkä kannattaisi vaikka odotella muutama viikko ja unohtaa koko juttu.

Tulee ihan mieleen eräs oma ostoni huutonetista...

Huusin vantaalaisen myyjän mukaan loistokuntoiset, aidot tennarit ja mitä sain? Selkeästi epäaidot, ilmeisesti jostakin itämaasta tuodut kengän kuvatukset, jotka olivat kaiken lisäksi linttaan astutut ja kulahtaneet!

Ja kaikista paksuinta oli, että päivä sen jälkeen kun sain tennarit, tämä myyjä jo lähetteli tuskastuneena kipakkaa sähköpostia, jossa uteli, miksi en ollut vielä käynyt kirjaamassa palautetta ja mikä on vialla? Kengät nähtyäni olin pettyneenä ajatellut että jätän koko huuto-palautteen kirjaamatta (ensimmäistä kertaa elämässäni muuten) kun en muutaman kympin vuoksi viitsinyt alkaa tennareiden surkeudesta valittamaankaan. Itse en ostajana mielestäni ollut tehnyt mitään väärin, ainoastaan uskonut myyjän kirjoituksia ja erittäin epäselviä valokuvia.

Kiitos kysymästä, on elämää huutiksen ulkopuolella.

Ilmeisesti olen käsittänyt väärin "etiketin", palautteen annosta tuskin vaivaa koituu plus se auttaa tulevia ostajia/myyjiä näkemään onko tyyppi luotettava vai ei. En nyt kuitenkaan ole lähettämässä sähköpostia ostajalle, kunhan tulin tänne ihmettelemään että onko yleistäkin jättää palaute antamatta.

ao

Vierailija
9/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan tuhat kauppakokemusta mut palautetta varmaan vain puolesta. Totta kai se ottaa päähän, koska Huuto.netin käyttö perustuu pitkälti juuri käyttäjien saamaan palautteeseen ja sitä kautta syntyvään luottamukseen. Itse en palautteen perään kysele, mutta itse annan palautteen aina. Ärsyttää ne sunnuntai-huutajat, jotka eivät vaivaudu antamaan palautetta "koska eivät näe siinä pointtia".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä