Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä oli tosi hauska pila, mutta ei sitten näköjään. Kai mulla on outo huumorintaju

Vierailija
11.04.2011 |

tai jotain. tein siskoni miehestä pilaa. Hän on tunnettu ketsuppiholisti, ei edes maista ruokaa kun laittaa ketsuppia kunnon kerroksen ruokaansa. Mies on kuitenkin jo 34 vuotias, että kuvittelin ihan, että joku muukin olisi hänelle maininnut tuosta ketsuppiholismistaan.

Korostan, että oli ruoka mitä tahansa hän lisää ketsuppia siihen ennen kuin edes maistaa. Aivan sama ollaanko ravintolassa tai kotiruoan ääressä. Nyt sitten olimme viimeviikonloppuna mökillä. Leivinuunissa paistettiin hirvenlihaa ja uuniperunoita. Tarjoilin sitten ruokaa siinä pöydässä istujoille ja vein siskon miehen eteen lautasellisen ketsuppia ja kysyin haluaisiko hän jotakin ketsuppinsa kanssa? Nyt sitten oon saanut kuulla kunniani siskoltani ja pyysin anteeksi kieroa huumoriani :(. On vaan niin monesti ottanut päähän ettei mies edes maista ruokaa kun tursaa jo desin ketsua päälle...

Onko täällä muita ketsuppiholisteja? Olisitko loukkaantunut?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi loukkaantunut.

Vierailija
2/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietis vielä kerran, mitä menit tekemään, aikuinen ihminen.

mulla on ravintolassakin mukana oma taskukokoinen pippurimylly, mistä laitan joka ruokaan.

mutta älä pelkää, en tule teille hirvelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

testaan tätä omalle ukolleni. parempi olisi, että ei loukkaantuisi :D taisit enemmin nolata siskosi kuin hänen miehensä..

Vierailija
4/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan loukkaantunut, on niin älyttömän herkkänahkainen.

Mutta minusta hauska juttu, ja jos tuosta loukkaantuu, se tekee silti vain terää. :)

Vierailija
5/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuollaisesta vitsistä loukkaantuu. Onkohan se sitten arka asia miehelle? Vai siskollesi?

Vierailija
6/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raivostuttavaa, kun mieheni tunkee mausteita ruokaan ilman, että on maistanut ja ketsuppia myös.. muutaman kerran on ollut tulista jo valmiiksi, mutta olen ollut hiljaa ja katsonut miltä miehen naama näyttää, kun on lisännyt omat mausteensakin.

Vierailija
7/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun ketsupin käyttö?

Vierailija
8/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se perustuu toisen nolaamisen seurassa, eli vittuiluun. Toisten mielestä tuo ei ole huumoria ollenkaan, vaan ilkeyttä. Minunkin lankoni tuntuu syövän ketsuppia "kaiken kanssa" (ehkä se on joku lankojen ominaisuus?), mutta se on hänen asiansa.

Vierailija
9/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika lapsellinen olet. Hyvä lasten tekemäksi pilaksi, mutta aikuisen..Todellakaan ei kuulu sulle mitä joku toinen syö tai on syömättä.

Itse varmaan riemastuisit jos joku tekisi sinulle vastaavan tempun.

Vierailija
10/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit juuri oikein, hyvä sinä!

Mun mies laittaa myös ruokaan kuin ruokaan ketsuppia, vaikka tunteella ja rakkaudella sitä hänelle olisin vääntänyt tuntikausia, laittaa hän siihen ketsuppia aina maistamatta edes ensin.

Minua se loukkaa ja mies ei ymmärrä että miksi.

Pitäähän mullakin olla aina salaatissa kuin salaatissa oliiviöljyä kuulemma, mutta eihän se nyt ole sama asia eihän?

Siskonsa oli meillä kylässä miehensä kanssa ja asia tuli puheeksi ruokaillessa. Tuli ilmi että sisko tekee myös niin, ja siinä sitten kinastelimme asiasta.

Eivät nämä kaksi voineet ymmärtää mikä siinä muka loukkaa. Mutta musta ainakin tuntuu etten osaa muka maustaa niitä ruokia jos ne kerran pitää aina kyllästää ketsupilla alkuunsa.

Vierailija
11/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa olla niin tosikko, kerran sitä vaan eletään. tiukksista tulee vanhemmiten kamalia kyyliä, korvat höröllä olevia akkoja. naama näkkärille niin näyttää maailmakin paremmalta :)

Vierailija
12/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun ketsupin käyttö?

se ottaa mua päähän, kun on rakkaudella ja ajan kanssa tehnyut ruokaa ja joku ei edes maista sitä ennen kuin tunkee siihen ketsuppia. Olen siis herkkänahkainen itsekin siinä suhteessa :D. Mulle se on melkein sama, ku sanois päin naamaa ettei sun ruokas maistu millekään. Mutta näinhän ei ole, siskon mies tunkee sitä ketsuppia oli paikka mikä tahansa ja aina maistamatta ensin.

ap

Vierailija
13/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänkin voisi tehdä tämän tempun miehelleen, jos se olisi ketsuppiholisti. ei tässä ole kysymys lapsellisuudesta vaan huumorista! onko se sallittua vain alle 20-vuotiailta??

Vierailija
14/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla. Mun mielestä toi on hauska.

Vierailija
15/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies saa lähipäivinä eteensä lautasellisen ketsuppia :D kiitos ap, kiitos :)

Vierailija
16/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosta loukkaantuu niin saa olla aika spede.

Vierailija
17/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kehtais/uskaltais tehdä kenellekään...

Vierailija
18/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahinko kun osui ja uppos

Vierailija
19/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrassaan loistava pila!!

Vierailija
20/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos sinua olisi vain huvittanut ketsupin kanssa läträillyt ja sen vuoksi tehnyt jekun, olisi ollut hauska juttu. Sen sijaan nyt olet vain ilkeä akka, koska kostit oman loukkaantumisesi kyseisellä tavalla. Se millä äänenpainolla olet asiasi esittänyt on todennäköisesti saanut siskosi suuttumaan. Huumori on näet taitolaji.